۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۸۳۰۶۹
امام جمعه تبریز:

نقش بیمه در تأمین امنیت روانی افراد بسیار مهم است

حجت الاسلاک والمسلمین آل‌هاشم گفت: اقدامات و فعالیت هایی که در میز خدمت به صورت حضوری و الکترونیکی انجام می شود، رضایتمندی بیمه شدگان را به همراه داشته است.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز به مناسبت هفته سلامت‌، به صورت سرزده در دفتر اداره کل بیمه سلامت استان حضور یافت و در جریان روند پیشبرد اهداف حوزه سلامت در استان قرار گرفته و از زحمات کارکنان این مجموعه قدردانی کرد. 

وی ضمن دیدار صمیمی با کارکنان این مرکز بر اهمیت نقش بیمه در تأمین امنیت روانی افراد تاکید کرد و اظهار داشت: خدمات انجام شده از سوی بیمه سلامت در کشور در نوع خود بی نظیر است. 

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت هایی که در میز خدمت به صورت حضوری و الکترونیکی انجام می شود، رضایتمندی بیمه شدگان را به همراه داشته است و این میزان از خدمت به مردم، قابل تحسین است. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: فضای اداری اداره کل بیمه سلامت استان چندان مناسب نیست و امیدوارم با افتتاح ساختمان جدید، مشکلات مربوط به مکان و فضای محدود اداری رفع شود.

همچنین وحید مجیدی، مدیر کل بیمه سلامت استان در این دیدار اظهار داشت: بیمه سلامت با گستره 40 میلیون نفر بیمه شده، بزرگترین سازمان بیمه ای کشور است و سازمان تامین اجتماعی نیز با دارا بدن حدود 38 میلیون بیمه شده در رتبه بعدی قرار دارد. 

وی با ابراز خرسندی از اینکه امروز می توان ادعا کرد، هیچ بیمه نشده ای در کشور وجود ندارد، این مهم را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید دانست. 

مجیدی گفت: در حال حاضر حدود دو میلیون و 300 هزار نفر، معادل 54 درصد جمعیت استان زیر چتر بیمه سلامت قرار دارند و نزدیک یک میلیون و 900 هزار نفر نیز بیمه شده تامین اجتماعی هستند. 

وی آمار بیماران خاص استان را سه هزار نفر اعلام کرد و افزود: تمام خدمات ارائه شده به این بیماران در استان رایگان است، هم چنین بیمه سلامت 90 درصد هزینه های بستری در بیمارستان های دانشگاهی و دولتی را پرداخت می کند./۹۳۵/د103/ب1

ارسال نظرات