۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۸۲۹۳۵
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه مطرح کرد؛

ضرورت حرکت براساس افق چشم انداز نظام و تمدن اسلامی

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه نیات الهی باید پاس داشته شود، گفت: ما باید تلاش کنیم براساس آن افقی که در چشم انداز نظام و تمدن اسلامی که حضرت آقا ابلاغ فرمودند، حرکت کنیم.
خاموشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید سازمان اوقاف و امور خیریه که در ساختمان همین سازمان برگزار شد، گفت: سازمان اوقاف باید به دو امر وقف و امور خیریه توجه ویژه داشته باشد و امور خیر را بیش از قبل در این سازمان فعال خواهیم کرد.

وی افزود: ما نیز در برنامه خود تلاش خواهیم کرد در زمینه اطلاع رسانی به مردم و مستند سازی فعال باشیم تا مردم بیشتر در جریان وقف قرار گیرند و از نیات واقفین مطلع شوند.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با تشکر از مدیران سابق بیان داشت: بنده نیز در ادامه مسیر مدیر سابق به فعالیت ادامه خواهم داد.

وی اظهار داشت: سیاست بنده کار کردن است و تلاش خواهم کرد با کارمندان خدوم این سازمان رابطه‌ای نزدیک داشته باشم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه نیات الهی باید پاس داشته شود، خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم براساس آن افقی که در چشم انداز نظام و تمدن سازی که حضرت آقا ابلاغ فرمودند حرکت کنیم.

وی در پایان گفت: در توسعه امور وقف در مسایل دانش محور و زیر ساخت‌های فناورانه، شتاب دهنده‌ها و همچنین توسعه و مامور داشتن اوقاف فعلی تلاش خواهیم کرد./813/پ202/ب1

ارسال نظرات