۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۸۲۴۶۸
امام جمعه اندوهجرد:

دست پلید آمریکا در تمام ظلم های جهان وجود دارد

حجت الاسلام آقامولایی با بیان این که در تمام ظلم های جهان چهره پلید آمریکا وجود دارد، گفت: حمله وحشیانه رژیم شاه به مسجد جامع شهر کرمان درسال ۵۲ با برنامه ریزی های دشمنانی همچون آمریکا بوده که سبب کشته و زخمی شدن مردم کرمان شد.
امریکا

حجت الاسلام رضا آقا مولایی امام جمعه اندوهجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: حمله رژیم شاه ملعون به مسجد جامع شهر کرمان در حالی رخ داد که مردم در حال عبادت بودند اما آن ها با بی رحمی مردم را به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: شاه ملعون وقتی ارکان حکومت خود را در کشور در حالت سقوط و فروپاشی می دید شروع به کشتن و اذیت مردم کرد.

حجت الاسلام آقا مولایی با بیان این که کشتار مردم بی گناه کرمان در سال 52 سبب شد که پایه های دینی مردم قوی تر شود، خاطرنشان کرد: در سال 52 به سبب حمله وحشیانه افراد شاه به مسجد جامع شهر دو تن از مردم به شهادت و صدها نفر نیز زخمی شدند.

امام جمعه اندوهجرد با اشاره به این که سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع شهر کرمان در تاریخ ثبت شده است، بیان داشت: حمله وحشیانه رژیم شاه در سال 52 به مسجد جامع شهر کرمان امروزه ثبت تاریخی شده و باید نسل امروز بفهمند که شاه ملعون چه جنایت هایی را در کشور انجام داد.

وی در پایان با بیان این که در تمام ظلم های جهان چهره پلید آمریکا وجود دارد، گفت: حمله وحشیانه رژیم شاه به مسجد جامع شهر کرمان درسال 52 با برنامه ریزی های دشمنانی همچون آمریکا بوده که سبب کشته و زخمی شدن مردم کرمان شد./۹۷۰۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات