۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۸۲۴۵۸
حجت الاسلام تقویان:

حضور مبلغان در مدارس در ارتقای سطح فرهنگی جامعه مؤثر است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با اشاره به اعزام مبلغان به مدارس آموزش و پرورش همزمان با آغاز سال تحصیلی، گفت: حضور مبلغان در مدارس نقش قابل توجهی در ارتقای سطح فرهنگی جامعه دارد.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام رضا تقویان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تجربه نشان داده است هر چه بیشتر در سطح مدارس و مراکز آموزشی به‌ عنوان پایگاه ­های تعلیم و تربیت کار فرهنگی انجام دهیم، مشکلات فرهنگی در جامعه کمتر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شخصیت جوانان و نوجوانان از زمان مدرسه شکل می‌گیرد، افزود: در این راستا انجام برنامه ریزی فرهنگی و تربیتی و حضور مبلغان و مشاوران در مدارس از ضرورتی انکارناپذیر برخوردار است.

حجت الاسلام تقویان خاطرنشان کرد: حضور مبلغان در مدارس به عنوان محور برنامه­ های فرهنگی و مذهبی در ارتقای سطح فرهنگی مدارس و جامعه نقش بسزایی دارد.

وی یادآور شد: تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از ۳۰ مبلغ خواهر و برادر را به مدارس و مراکز آموزشی شهر و روستاهای ازنا اعزام کرده است.

رییس تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: حضور مبلغان در مدارس و روشنگری بین نسل نو لازمه بصیرت بخشی و روشنگری بین آنها است و این مهم در ارتقای فرهنگ دینی جامعه و مقابله با رواج آسیب های اجتماعی تأثیرگذار است.

حجت الاسلام بیاتیان اظهار داشت: در کنار فعالیت تبلیغی مبلغان و برنامه های تربیتی در مدارس خانواده ها نیز باید در امر تربیت فرزندان خود اهمیت بیشتری بدهند و همواره با مدارس مشارکت داشته باشند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات