۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۸۲۳۸۳
امام جمعه ماهان:

راهپیمایی اربعین مقدمه ظهور امام زمان است

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که راهپیمایی اربعین مقدمه ظهور امام زمان است، گفت: شرکت مردم جهان از هر گروهی در راهپیمایی اربعین، نشان دهنده اتحاد مسلمین است.
پیاده روی اربعین

حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: یکی از علامت های مومن در دنیا، خواندن زیارت اربعین است.

وی افزود: شرکت در مراسم بزرگ اربعین در عراق، بهترین فرصت برای تزکیه نفس و مبارزه با شهوت شمرده می شود و انسان می تواند با شرکت در این راهپیمایی خود را به خدا نزدیک کند.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که مردم شرکت در راهپیمایی اربعین را مقدمه ای برای رسیدن خدا بدانند، بیان داشت: وحدت و اتحاد مسلمانان یکی از مهم ترین فوایدی بوده که انسان از راهپیمایی اربعین متوجه می شود.

امام جمعه ماهان ابراز داشت: ایثار و فداکاری مردم عراق و ایران در موکب های پیاده روی اربعین مهم ترین درسی بوده که می تواند انسان از این راهپیمایی بگیرد.

وی با توجه به این که دشمنان به دنبال اتحاد مسلمین هستند، بیان داشت: دولت انگلیس تمام سعی خود را بکار برده که حضور مردم در راهپیمایی اربعین کم شود اما مردم ایران و جهان با بصیرت کامل در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند.

استاد حوزه علمیه ماهان خاطرنشان کرد: همه مردم در مسیر راهپیمایی به فکر رسیدن به خدا هستند و مردم سعی کنند در راه کربلا به زندگی خود فکر کنند که چه کارهایی را انجام دادند.

وی در پایان با اشاره به این که راهپیمایی اربعین مقدمه ظهور امام زمان است، گفت: شرکت مردم جهان از هر گروهی در راهپیمایی اربعین نشان دهنده اتحاد مسلمین است./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات