۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۸۲۲۰۵
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

استاندارد، کمک کننده قوام اجتماع است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: کار استاندارد مهم و در جهت افزایش کیفیت کالاها است و اقدامات این نهاد به قوام جامعه کمک می کند و باید وظایف استاندارد اولویت بندی شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بعداز ظهر امروز در دیدار کارکنان اداره‌ کل استاندارد استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: اِستاندارد کمک کننده قوام اجتماع است.

وی با بیان اینکه استاندارد از عوامل اعتماد عمومی است، افزود: استاندارد به اعتماد عمومی منجر می‌شود و آن را تضمین می‌کند و نمی‌گذارد اجتماع از هم پاشیده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه باید اولویت‌های استاندارد شناسایی و مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اداره‌ کل استاندارد باید بداند در چه بخش‌هایی حضور استاندارد کم‌رنگ و چه جاهایی اولویت دار است.

وی با تأکید بر اینکه وظایف استاندارد اولویت‌بندی شود، ادامه داد: کار اِستاندارد مهم و در جهت افزایش کیفیت کالاها است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت توجه به رعایت استاندارد در زمینه سلامت، لوازم خانگی و اداری تأکید کرد و گفت: آگاهی بخشی می‌تواند کار استاندارد را تسهیل کند، کارشناسان استاندارد باید پیام‌های مربوط به استاندارد را در فضای مجازی منعکس کنند.

وی با بیان اینکه استاندارد باید کمک‌ کار واحدهای تولیدی باشد، اظهار داشت: نادیده گرفتن استاندارد موجب رواج کالاهای غیراستاندارد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه نباید کالای غیراستاندارد بر کالای استاندارد غلبه پیدا کند، عنوان کرد: نادیده گرفتن تخلف برای استاندارد مضر است و موجب رواج کالاهای غیراستاندارد می‌شود، از این رو استاندارد باید با جدیت با متخلفان برخورد کند./9451/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات