۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۵۸۲۱۷۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

حضور گسترده مردم در مراسم ۱۳ آبان پاسخی قاطع به هجمه های دشمن است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: حضور گسترده مردم در مراسم سیزدهم آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، در حقیقت پاسخی قاطع به هجمه های دشمن است.
مراسم ۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری رسا، فتح‌ الله حقیقی در نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم سیزدهم آبان سال جاری و روز مبارزه با استکبار در اراک اظهار داشت: سیزده آبان ماه مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و وظیفه آحاد مردم و مسئولین است که در مراسم روز ۱۳ آبان امسال پرشورتر و منسجم تر از سال های گذشته حضور مقتدرانه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: ستیزه‌جویی آمریکا و استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران به امروز و دیروز ختم نمی‌شود، ۴۰ سال است که ایادی استکبار و در راس آنان آمریکا به شکل ها و ترفندهای مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قد بر افراشته اند، که در هر دوره در مقابل اقتدار نظام با پشتیبانی مردم شکست خورده اند.

حقیقی با اشاره به مصداق های استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، از جمله جنگ تحمیلی، جنگ نیابتی، تشکیل داعش، موضوع نوژه و... بیان داشت: آمریکا با نظام اسلامی مشکل دارد و برای جنگ نیابتی هم در کنار دیگر توطئه ها علیه نظام اسلامی هزینه سنگین صرف کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مطرح کردن خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار اقتدار این نظام برای نسل جوان و نوجوان در همه مقاطع و در موقعیت‌های متفاوت باید در دستور کار قرار بگیرد.

حقیقی ادامه داد: نسل جوان باید بداند در کنار این همه هجمه ها چقدر در حوزه های مختلف از حوزه پتروشیمی گرفته تا حوزه دانش بنیان و نیروهای مسلح نظام دستاوردهای ارزشمند کسب کرده است، باید جوانان و نوجوانان ما افتخار کنند که یک ایرانی هستند.

وی بیان داشت: حرکت های سازنده و پیشرو و اقتدار نظام با پشتیبانی مردم موجب شده تا آمریکا و هم پیمان هایش خشمگین شوند و جوانان باید فساد استکبار را بدانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: مدیران نظام جمهوری اسلامی باید با در نظر گرفتن شرایط موجود تلاش کنند، رسم بر این نیست که مدیران بنشینند و مردم را به جلو به رفتن تشویق کنند، بلکه مسئولان باید گام به گام در کنار مردم حرکت کنند.

حقیقی خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان را باید به درستی توجیه کنیم، اگر این نسل را توجیه نکنیم، استکبار پیش می آید و به غلط توجیه می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: در روز ۱۳ آبان همه اقشار باید در کنار هم یک بار دیگر اقتدار نظام را به نمایش بگذارند و وظیفه ما است که در مراسم این روز حضور گسترده داشته باشیم.

منبع: مهر

ارسال نظرات