۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۸۲۰۶۰
امام جمعه خرم آباد:

هزینه سازش با آمریکا به مراتب بیشتر از مقاومت است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هزینه سازش با آمریکا به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است از این رو باید بپذیریم امروز دشمن با تمام وجود مانع پیشرفت ما است و باید موانع پیشرفت را بشناسیم.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت حضرت رقیه گفت: شهادت حضرت رقیه سند ماندگار مظلومیت اهل بیت(ع) است.

وی به 21 مهر سالروز تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون در مجلس شورای ملی در زمان طاغوت اشاره و عنوان کرد: لایحه کاپیتولاسیون عزت ملت ایران را از بین برد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امام بزرگوار ما از لایحه کاپیتولاسیون به عنوان سند بردگی یاد کرده است، افزود: عزت و عظمت ملت ایران با تصویب این قانون از بین رفت و یادآوری این حوادث برای عبرت گرفتن از تاریخ است.

شکوه نماز جمعه به برکت خون شهدا است

وی در ادامه ابا اشاره به ۲۳ مهرماه سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی، پنجمین شهید محراب یادآور شد: شخصیت زاهد، سخت کوش و انقلابی که در محراب عبادت به دست منافقین کوردل به شهادت رسید و از یاران انقلابی امام راحل بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی شکوه نماز جمعه را به برکت خون شهیدان به ویژه شهدای محراب دانست و گفت: باید ثمره خون شهیدان و دستاورد آن ها را حفظ کنیم.

موانع پیشرفت را بشناسیم

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر دشمنان خاطرنشان کرد: هزینه سازش با آمریکا به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است، باید بپذیریم امروز دشمن با تمام وجود مانع پیشرفت ما است و باید موانع پیشرفت را بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه عربستان مظهر سازش با آمریکا و ملت ایران اسلامی مظهر مقاومت در برابر آمریکا است، ادامه داد: مقاومت موجب عزت، سربلندی و پیشرفت است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۴۰ سال مقاومت ما موجب سربلندی شده است، اظهار داشت: ملت ایران اجازه دخالت دشمن در امور کشور را نخواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود و منافعش کشورها را وادار کند که آن قانون را بپذیرد، عنوان کرد: باید ما منافع ملی خود را در نظر بگیریم و در مجلس خودمان قانون مبارزه با پولشویی و تروریسم را تصویب کنیم و زیر بار قانونی که دشمن در آن نقش دارد، نرویم.

وی با تأکید بر اینکه باید هوشیار باشیم قانونی تصویب کنیم که دشمن در آن نقش نداشته باشد، اظهار داشت: مجلس باید منافع ملی را در نظر بگیرد و در برابر مردم پاسخگو باشد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه استکبار اگر قانونی می نویسد به نفع خود می نویسد، تا سلطه ای پیدا کنند و منافعشان در کشورهای دیگر تأمین شود، گفت: هر نوع کنوانسیون یا قراردادها و معاهدات بین المللی که به تعبیر رهبری دست پخت استکبار جهانی است، بدون شک منافع ملت ها در آن دیده نشده است./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات