۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۸۱۵۸۸

توانمندی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس به نمایش درآمد

همزمان با سالگرد حماسه آفرینی رزمندگان مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس، توانمندی نیروی دریایی سپاه در صیانت از این آبراه استراتژیک با اجرای رژه شناورها نظامی، به نمایش در آمد.
نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نظامیان  رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، 16 مهر ماه سالروز حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در مبارزه مستقیم با آمریکای متجاوز در خلیج فارس، به عنوان روز نیروی دریایی سپاه نام‌گذاری شده که در این روز یگان‌های شناوری نیروی دریایی با اجرای رژه  باشکوهی توانمندی خود را در صیانت و تامین امنیت پایدار خلیج فارس به نمایش گذاشتند.

به همین مناسبت رژه یگان‌های شناوری منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در عسلویه و دیر برای نشان دادن توانمندی خود به نمایش درآمد.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در رژه شناورهای این نیرو با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان نادر مهدوی و همرزمانش اظهار داشت: سردار نادر مهدوی همراه با همرزمانش در 16 مهر 1366 با آمریکایی‌های متجاوز در خلیج فارس  مقابله کردند و هیمنه نظامی آنان را شکستند.

سردار منصور روان‌کار از استقرار تجهیزات نظامی پیشرفته در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه خبر داد و بیان کرد: نیروی دریایی سپاه با در اختیار داشتن تجهیزات نوین و شناورهای پیشرفته‌، آماده مقابله با هرگونه تهدیدات در خلیج فارس است.

وی با اشاره به اینکه رژه  شناورها در بنادر عسلویه و  دیر به‌صورت همزمان برگزار شد گفت: در این رژه، بیش از110 شناور تندرو با قابلیت‌های راکت‌انداز، شناورهای موشک‌انداز با بردهای بلند، متوسط و کوتاه، شناور مین ریز،گشت‌های اطلاعاتی، پدافندی، پشتیبانی وتدارکاتی  توانمندی و اقتدار خود را در خلیج فارس به نمایش گذاشتند.

به مناسبت روز نیروی دریایی سپاه همچنین نمایشگاهی از تجهیزات و توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران در منطقه چهارم این نیرو در عسلویه به نمایش درآمد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات