۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰
کد خبر: ۵۸۱۳۸۷
رزاقی:

هدف دشمن و خائنان داخلی تحمیل فشار بیشتر بر مردم است| برخی مسؤولان در مسیر اهداف آمریکا و اروپا اقدام می کنند

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با تأکید بر این که هدف دشمن و خائنان داخلی تحمیل فشار بر مردم است، گفت: فشارهای اقتصادی را بر مردم تحمیل می کنند تا آن ها را به ستوه در آورده و از نظام جدا سازند.
رزاقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراهیم رزاقی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران شنبه شب در گردهمایی تبیینی و مطالبه گرانه"خود تحریمی ممنوع" که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد، با بیان این که جمهوری اسلامی در دفاع مقدس در برابر همه قدرت های جهان ایستادگی و مقاومت کرد، گفت: این که امروز برخی می گویند ما نمی توانیم نشان از این است  که در تفکرها انحراف ایجاد شده است.

وی با اشاره به این که اقتصاد سرمایه داری در دولت مرحوم رفسنجانی و آقای روحانی تقویت شده است، اظهار داشت: بر اساس این اقتصاد سرمایه دارها روز به روز بر قدرتشان افزوده و حقوق افراد کم بضاعت پایمال می شود.

رزاقی ثمره نظام سرمایه داری را اختلاس ها و احتکارها دانست و افزود: رهبری چندین سال است که می فرمایند با فساد مبارزه کنید، اما اقدامی شایسته از جانب دولت ها مشاهده نکرده ایم و هرروز شاهد افزایش آمار بیکاری و افزایش سطح فشارها بر مردم هستیم.

این اقتصاددان با تأکید بر این که هدف دشمن و خائنان داخلی تحمیل فشار بر مردم است، اظهار داشت: فشارهای اقتصادی را بر مردم تحمیل می کنند تا آن ها را به ستوه در آورده و از نظام جدا سازند.

وی با انتقاد از این که برخی مسؤولان، وزرا و نمایندگان مجلس در مسیر اهداف آمریکا و اروپا قرار می گیرند، مطرح کرد: این افراد با این که تجربه تلخ برجام را چشیده اند باز هم بر FATF  پافشاری دارند، گویی برخی در خودی ها به بزرگترین دشمن مملکت تبدیل شده اند.

رزاقی در پایان با تأکید بر این که نظام جمهوری اسلامی آسیب پذیر نیست، خطاب به طیف انقلابی یادآور شد: تنها در صورتی نظام آسیب می بیند که جبهه انقلابی پراکنده شده و میدان را برای جولان دادن دشمنان و خائنان باز بگذارند./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات