۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۸۱۳۵۵
معاون امور طلاب استان کرمان:

مسؤولان به نیروهای جوان اعتماد کنند

حجت الاسلام زمزم زاده با بیان این که بعضی از مسؤولان به توانایی های داخلی و نیروهای جوان اعتماد ندارند، گفت: مسؤولان بدانند زمانی می توانند کشور را از جهت اقتصادی به ثبات برسانند که به جوانان انقلابی و با تجربه، فرصت کار بدهند.
روح الله زمزم زاده

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با بی ثباتی بازار ایران، گفت: نداشتن استقلال در اقتصاد سبب شده که کشور ایران ثبات در اقتصاد نداشته باشد.

وی افزود: یکی از سبب های بی ثباتی دلار در کشور این است که بعضی از مسؤولان در کارهای خود به خارج از کشور نگاه می کنند و در این فکر رفته اند که نگاه به خارج از کشور مشکلات را حل می کند.

حجت الاسلام زمزم زاده با بیان این که نگاه بیرون گرا، کشور را از بین می برد، بیان داشت: امروز، کشوری قدرتمند بوده که به داخل نگاه و به نیروهای جوان تکیه کند.

وی ابراز داشت: بی ثباتی در بازار ایران یکی از اهداف دشمنان شمرده می شود و دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن اقتصاد ایران هستند تا انقلاب را نابود کنند.

استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که هدف از شکل گیری انقلاب اسلامی، روی پای خود ایستادن و تکیه به نیروهای جوان ایرانی است، خاطرنشان کرد: تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی، اجرا کردن اقتصاد مقاومتی است که متاسفانه بعضی از مردم و مسؤولان اقتصاد مقاومتی را فراموش کرده اند.

معاون امور طلاب استان کرمان اظهار داشت: مسؤولان به توانایی های داخلی اعتماد کنند و سعی کنند از کالای ایرانی دفاع کنند تا کشوری پیشرفته از جهت اقتصادی داشته باشیم.

حجت الاسلام زمزم زاده با توجه به این که بعضی از مسؤولان به توانایی های داخلی و نیروهای جوان اعتماد ندارند، بیان داشت: مسؤولان بدانند زمانی می توانند کشور را از جهت اقتصادی به ثبات برسانند که به جوانان ایرانی و با تجربه، فرصت کار بدهند.

وی در پایان گفت: تیم اقتصادی دولت به فکر یک برنامه ریزی دقیق، برای اجرا کردن اقتصاد مقاومتی در کشور باشد./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات