۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۸۱۲۵۸
امام جمعه قزوین:

امنیت بزرگترین نعمت در جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: امنیت و آرامش جامعه بزرگترین نعمت و دستاورد جمهوری اسلامی است که باید قدردان آن باشیم.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح صبح روز شنبه با حضور زاهدی استاندار، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، رئیس کل دادگستری، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست دادستان و خانواده شهدا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: موهبت ولایت و امامت، رسالت وحی و قرآن، عدالت، امنیت از نعمت هایی است که خداوتد به ما عطا کرده است و باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: اگر انسانها عدالت را در جامعه ببینند به خداوند نزدیک شده و شرایط معنوی بیشتری را پیدا می کنند.

وی یادآورشد: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت نقش بی بدیلی دارد و با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس شاهد امنیتی پایدار و آرامشی مثال زدنی در استان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی یادآورشد: توجه به امور اخلاقی و معنوی در نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی از ضروریات است که خوشبختانه در این نیرو مورد توجه است و باید تقویت شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در برخورد قاطع با متخلفان و سوداگران مرک و برهم زنندگان آرامش و امنیت جامعه تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه نمایشگاه ویژه نیروی انتظامی توسط مسئولان افتتاح شد.

رژه نیروهای مسلح مستقر در ستاد نیروی انتظامی و رونمایی از کتاب مصطفای خوبیها روایت شفاهی از سرگذشت فرمانده دلاور کمیته انقلاب اسلامی رونمایی شد.

منبع: مهر

ارسال نظرات