۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۸۱۰۸۱
امام جمعه موقت اهواز:

جشن ۴۰ سالگی انقلاب باشکوه تر از گذشته برگزار می شود

امام جمعه موقت اهواز گفت: اجتماع باشکوه امروز بسیجیان این پیام روشن را دارد که مردم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه تر و محکم تر نسبت به سال های گذشته برگزار خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در حاشيه رزمایش 30 هزار نفری بسیجیان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه اجتماع امروز بسیجیان پیام بسیار روشن و در عین حال قاطع و محکمی برای دشمنان خواهد داشت، افزود: دشمنان و در رأس آنها آمریکا و همراهانش دچار این تصور اشتباه بودند که انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی را نخواهد دید.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: اجتماع باشکوه امروز بسیجیان این پیام روشن را دارد که مردم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه تر و محکم تر نسبت به سال های گذشته برگزار خواهند کرد و ان شاءالله فرهنگ و روحیه انقلاب اسلامی به همه جهان صادر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده خاطرنشان کرد: روحیه انقلابی در داخل ضعیف نشده و نخواهد شد و شاهد پویایی و گسترش بسیار ارزشمند آن در منطقه و جهان خواهیم بود.

وی بیان داشت: دشمنان در خود آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی همانطور که رهبر معظم انقلاب انقلاب گفتند زبان به مدح و ستایش مردم ایران، کشور و انقلاب شکوهمند اسلامی باز کردند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دشمنان اجبارا زبان اعتراف و اقرار به عظمت ملت ایران و انقلاب اسلامی گشودند، گفت: با همدلی، یکپارچگی، انسجام و به دور از نزاع داخلی و اختلاف، به جلو و در راستای اعتلای انقلاب اسلامی حرکت می کنیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات