۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۸۱۰۶۹
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

مانور اربعین باید در جهان صدا کند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر دادرس و فریادرس مردم باشد، گفت: اربعین حسینی مانوری است که باید در جهان صدا کند.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در آیین رونمایی از سایت خبری موکب‌های استان سمنان و آغاز به کار رسمی موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که امسال به فکر راه‌اندازی موکب هستند، باید توانایی این کار را داشته باشند و کیفیت خدمت‌رسانی را مدنظر قرار دهند.

وی بیان کرد: موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر باید دادرس و فریادرس باشد و تنها ارائه گزارش صرف در تحقق این هدف کافی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عشق به امام حسین (ع) را فوق همه عشق‌ها دانست و گفت: بدون عشق امام حسین (ع) کسی به خدا نمی‌رسد و کسی که در این مسیر گام برمی‌دارد، باید با تمام وجود خدمت‌رسانی کند.

آیت الله شاهچراغی اربعین حسینی را زیارت ویژه و مانور جهانی دانست که بازتاب آن باید به بهترین نحو در جهان صدا کند.

وی به‌ ضرورت تبلیغ اعزام جوانان به این سفر معنوی اشاره و تصریح کرد: در شرایط فعلی که دشمن در پی کمرنگ کردن اعتقادات جوانان است، باید برای اعزام جوانان تبلیغ شود تا جوانان مشتاقانه راهی این سفر زیارتی مقدس شوند.

امام جمعه سمنان راه‌اندازی 10 موکب مشترک با مشارکت جوانان عراقی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را سبب تقویت وحدت میان دو کشور مسلمان دانست.

مدیر اجرایی موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر نیز در آیین رونمایی این سایت، بیان کرد: در قالب این موکب، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای خبر با توجه به تخصص خود در زمینه‌های مختلف، اقدام به ثبت و انعکاس گسترده حضور میلیونی دوستداران امام حسین (ع) خواهند کرد.

علی مهرزاد پخش گزارش مستقیم تصویری و خبری و گزارش حضور گسترده مردم در این رویداد را از رویکردهای مهم موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر دانست.

گفتنی است، سایت خبری موکب‌های استان سمنان امروز با حضور آیت‌الله سید محمدشاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، محمد احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسؤولان و اصحاب رسانه رونمایی شد.

از فروردین سال جاری موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر در قالب چهار گروه آغاز به کار کرده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات