۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۸۱۰۶۸
سردار پورجمشیدیان:

دولت به فکر حل مشکلات مردم باشد/ ریشه حل مشکلات کشور اتکا به توان داخلی است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه بسیجیان را اهل بصیرت دانست و گفت: هدف از این رزمایش این است که به دشمنان بگوییم در صحنه هستیم.
سردار پورجمشیدیان

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار پورجمشیدیان امروز در جمع اقتدار عاشورایی بسیجیان زنجان با تاکید بر قدرت بسیجیان اظهار داشت: زنجانی‌ها در زمان جنگ خوش درخشیدند و دد اکثر عملیات‌ها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه استان‌زنجان از نظر جمعیت رزمندگان در جنگ به تناسب جمعیت آن زمان در بین استان‌های کشور منحصر به فرد بود، گفت: بیش از 600 آزاده سرافراز در زنجان وجود دارد که با اسیری خود سبب شدند امروز ما اسیر قدرت‌های آمریکا نشویم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه زنجانی‌ها در همه صحنه‌های نیاز انقلاب اسلامی حضور دارند، گفت: باید امروزه با وحدت و یکپارچگی این شرایط حساس اقتصادی را گذر کنیم.

وی با ادای احترام به شهدای والامقام زنجان گفت: شهید قامت بیات فرمانده دلاور از ذهن فرماندهان دفاع مقدس هیچوقت پاک نخواهد شد.

سردار پورجمشیدیان افزود: شهید میرزاعلی رستم‌خانی فرمانده ارزشمند و سلحشور، شهید ناصر اشتری، شهید جان نثار در جهاد سازندگی و شهید مرتضی شهریاری در عرصه علم و فناوری شهیدانی هستند که در ذهن ایرانیان هستند و جاودانه شدند.

وی از‌ امام جمعه پیشین زنجان مرحوم آیت‌الله موسوی زنجانی یاد کرد و گفت: وی با حضور خود در جبهه روحیه رزمندگان دفاع مقدس را افزایش می‌دادند.

این مسئول از عملکرد خوب تیپ 36 انصارالمهدی(عج) تقدیر کرد و گفت: رزمندگان زنجانی در سرکوب کردن منافقان در شمالغرب و پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی خوش درخشیدند و در زمستان‌های سخت که ارتفاع برف به 10 متر می‌رسید آن‌ها ایستادگی کردند.

وی با بیان‌ اینکه یکی از اهداف رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی این است که در صحنه هستیم، تصریح کرد: نیروهای مسلح، بسیجیان، امت حزب‌الله در صحنه هستند و اجازه تجاوز به دشمنان را نخواهند داد.

سردار پورجمشیدیان بسیجیان را اهل بصیرت دانست و گفت: نهاد ‌مقدس بسیج از یادگاران حضرت امام(ره) است.

وی در ادامه گریزی به مشکلات جامعه زد و گفت: دولت و مسئولان گشور به فکر مردم باشند و ریشه حله مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در داخل کشور است و باید به توان داخل متکی باشیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات