۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۸۱۰۶۲
استاندار لرستان:

اجتماع بسیجیان نمایش اقتدار و قدرت نظام اسلامی است

استاندار لرستان فرهنگ بسیجی را قدرت نرم نظام اسلامی دانست و گفت: اجتماع بسیجیان، نمایش اقتدار و قدرت نظام مقدس اسلامی است.
رزمایش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، ظهر امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج که باعنوان «اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2» در دهکده المپیک خرم آباد، برگزار شد، گفت: اجتماع بزرگ 25 هزار نفری بسیجیان استان لرستان نمایش اقتدار و قدرت نظام مقدس اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اقتدار این رزمایش افزود: این نمایش اهرمی برای فشار بر دشمنان و ایجاد روحیه امید و نشاط برای دوستان است.

خادمی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقدار خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی هم از قدرت نرم و هم از قدرت سخت برای مقابله با توطئه های دشمنان برخوردار است.

وی در ادامه به نقش آفرینی بسیج در عرصه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج و تفکر بسیجی بخشی از قدرت نرم  و قدرت سخت انقلاب اسلامی در برابر دشمنان است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مذاکره و گفتمان از دیگر قدرت های انقلاب اسلامی است، گفت: اجتماع بسیجیان بخشی از قدرت نرم نظام اسلامی است.

گفتنی است، دومین رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج، با عنوان «اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)» با حضور 25 هزار بسیجی از استان لرستان در محل دهکده المپیک خرم‌آباد برگزار شد./۹۴۵۱/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات