۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۸۰۹۷۵
یادداشتک؛

"دیدار صادقانه"

"دوازدهم مهر" در تاریخ ایران ثبت خواهد شد. ده ها هزار نفر از بسیجیان در پایان چند ماه خدمت رسانی فشرده در محضر رهبری حاضر و اعلام خواهند کرد که ناصر ملت و رهبری هستند.
مراسم شب خاطره دفاع‌ مقدس با حضور رهبر انقلاب

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، در چند سال اخیر دشمنان تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام و ملت ایران به کار گرفته اند که نمونه اخیر آن اغتشاشات پراکنده دی ماه و پس از آن مرداد ماه در کشور بود. مثلث شوم استکبار و ارتجاع و نفاق با همه توان مالی و رسانه ای و انسانی خود به صحنه آمد تا این بار به طور مستقیم رأس نظام اسلامی را هدف قرار دهد و به طور علنی مردم را به قیام مسلحانه دعوت و تحریک می کرد.

اینان دست در دست هم از هر ایده و اقدامی که می توانستند انجام دهند دریغ نکردند که نتیجه تمام این اقدامات حمایت های مجدد و میلیونی مردمی از نظام و کشور در دی ماه بود.

در ماه‌های اخیر نیز فشارهای اقتصادی و روانی بسیاری به ملت تحمیل کرده اند تا رابطه مردم و نظام دینی را قطع کنند. اما حضور میلیونی مردم در عزاداری های محرم نشان داد قاطبه مردم دل در گروی حکومت شیعی و دینی ایران دارند و با تمام مشکلات موجود حامی اسلام و اصل نظام هستند.

در همین اثنا، خیل عظیمی از جوانان بی ادعا و بی سر و صدا و گمنام در هفته دفاع مقدس مانور خدمت برگزار کردند و در ادامه اقدامات جهادی خود، در سازندگی و رفع محرومیت کشور کوشیدند. در این ایام حال و هوای خاصی در پایگاه های بسیج تهران و البرز برقرار است. خبر دیدار بسیجیان با رهبری شور و  شعفی در میان بسیجیان ایجاد کرده که شیرینی خدمت به مردم را دوچندان کرده است.

۱۲ مهر در تاریخ ایران ثبت خواهد شد. ده ها هزار نفر از بسیجیان در پایان چند ماه خدمت رسانی فشرده در محضر رهبری حاضر و اعلام خواهند کرد که ناصر ملت و رهبری هستند.

اینها بخش محدودی از بسیجیان تهران هستند که با سهمیه و معرفی محدود به این تجمع معرفی شده اند، اگر این سهمیه ها نبود و سپاه تهران این اجازه را می داد تا همه بسیجیان و مردم در این تجمع حاضر باشند دنیا مشاهده می کرد که ورزشگاه آزادی و تمام محوطه اطراف آن لبریز از جمعیت مشتاق و فدایی اسلام می شد.

پیام تجمع 12 مهر برای داخل امید و پیشرفت و برای خارج ترس و عقب نشینی است. این تجمع تجلی مردم‌سالاری دینی و پیوند مستحکم ملت ایران با اسلام و نظام نشان خواهد داد.

ورزشگاه آزادی خاطرات خوشی برای ملت رقم زده است. از 12 آذر سال 65 که سپاه محمد رسول الله(ص) برای اعزام جبهه های حق علیه باطل تجمع عظیم عاشورایی برگزار کرد تا 12 مهر 1397 که بسیجیان برای خدمت به مردم وارد پیکار جنگ اقتصادی شده اند، آنچه تفاوت کرده است این است قدرت و ایمان جوانان بسیجی و اقتدار نظام و رهبری صد چندان شده است./۹۱۸/پ۲۰۰/س

احسان آیتی

ارسال نظرات