۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۵۸۰۹۳۸
استاد حوزه علمیه:

نحوه مدیریت رهبر انقلاب در جهان سیاست بی نظیر است

استاد حوزه علمیه گفت: بزرگترین سران مطرح در جهان اعتراف دارند که سیاست رهبر انقلاب اسلامی ایران در جهان نمونه ندارد و نحوه مدیریت ایشان بسیار متفاوت است و تفاوت آن هم در بیان صریح مواضع سیاسی رهبری است.
مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی

حجت الاسلام علی امیدی از اساتید حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، صراحت لهجه مقام معظم رهبری را وجه تمایز ایشان با دیگر رهبران جهان عنوان کرد و گفت: در دنیای سیاست، نحوه مدیریت سیاسی رهبر معظم انقلاب مد نظر بسیاری از بزرگان سیاسی جهان است.

وی افزود: بزرگترین سران مطرح در جهان اعتراف دارند که سیاست حضرت آقا در جهان نمونه ندارد و نحوه مدیریت ایشان بسیار متفاوت است و تفاوت آن هم در بیان صریح مواضع سیاسی رهبری است.

حجت الاسلام امیدی موضع جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری نسبت به رژیم صهیونیستی را یکی از محکم ترین مواضع ایشان بر شمرد و تصریح کرد: بسیاری از دولت هایی که ادعای حمایت از مظلوم دارند تا به حال موضع گیری جدی همانند رهبری در مجامع بین المللی نداشته اند.

وی ایجاد وحدت در کشور و در بین مسؤولان را هنر رهبری دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب با دولت های متعددی روبرو بوده اند و در این دوران نسبت به هیچ دولتی موضع خاصی نگرفته و همواره دولت ها را در همه زمینه ها راهنمایی کرده اند.

این استاد حوزه به دیدار اخیر هیأت دولت با حضرت آقا اشاره کرد و اظهار داشت: در این دیدار رهبری از رسانه ها خواستند که اقتدار دولت و دستاوردهای آن را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه به انتخاب مقام معظم رهبری پرداخت و خاطر نشان کرد: همه آن چه را که در قانون اساسی در زمینه الزامات رهبر آمده است در طول دوره رهبری حضرت آقا همه آنها را در وجود ایشان احساس کرده ایم.

حجت الاسلام امیدی تقوای رهبر معظم انقلاب را ویژگی بارز ایشان دانست و تاکید کرد: خیلی از افراد باور نمی کنند رهبر یک کشور این طور ساده زندگی کند و با الگوگیری از امیر المومنین(ع) زندگی زاهدانه ای دارند./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات