۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۸۰۴۷۶
به مناسبت آغاز سال تحصیلی؛

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری به برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران این استان اشاره کرد و گفت: این اجلاسیه یک روزه به میزبانی سالن اجتماعات مدیریت استان برگزار می شود.
مدیریت حوزه علمیه خواهران

حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، به برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران این استان اشاره کرد و گفت: این اجلاسیه یک روزه فردا صبح به میزبانی سالن اجتماعات مدیریت استان برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری این نشست در راستای هماهنگی هر چه بیشتر بین مدیران مدارس و معاونتهای مدیریت برای سال تحصیلی جدید است، افزود: در نشست فردا مهمترین اولویتهای سال تحصیلی جدید از سوی معاونتهای مدیریت برای مدیران مدارس علمیه در زمینه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی تشریح خواهد شد.

حجت الاسلام رحمانی، مدرسه محوری را مهمترین اولویت حوزه های علمیه خواهران در سال جاری برشمرد و ادامه داد: باید همه برنامه ریزی مدارس در سال تحصیلی حول محور خود مدرسه و با هماهنگی طلاب باشد.

وی با اشاره به اینکه مدارس علمیه خواهران این استان به صورت هیات امنایی اداره می شوند، اظهار کرد: با توجه به اینکه بودجه مدارس علمیه خواهران در سال جاری بسیار بسیار ناچیز است باید بکوشیم از ظرفیت اعضای هیات امنا برای تأمین هزینه های مالی مدرسه نهایت استفاده را ببریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، استفاده از ظرفیت خیران در جمع اعضای هیأت امنای مدارس علمیه خواهران را لازم دانست و تصریح کرد: به یقین نقش کمکهای خیرین در رشد و پویایی همه جانبه مدارس علمیه خواهران غیرقابل انکار است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در نشست فردا میزبان مدیرکل اطلاعات استان نیز هستیم، خاطرنشان کرد: ایشان به بیان نکات مورد نیاز مدیران مدارس علمیه خواهران در آستانه آغاز سال تحصیلی می پردازند و در ادامه نیز مدیران مدارس پیشنهادات و درخواستهای خود را ارائه خواهند کرد./9457/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات