۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۵۸۰۰۷۳
امام جمعه شیروان:

دفاع مقدس تجلی قدرت ذاتی ملت ایران در جنگ نابرابر با دشمنان بود

امام جمعه شیروان گفت: دوران سراسر افتخار دفاع مقدس نمایش و تجلی قدرت ذاتی ملت مسلمان ایران در جنگ نابرابر با دشمنان اسلام و جبهه استکبار بود.
حجت الاسلام کوثری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان، امروز در جمع نیروهای مسلح شهرستان، بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، نمایش اقتدار ایران بود، افزود: دوران سراسر افتخار دفاع مقدس نمایش قدرت ذاتی ملت ایران در جنگی نابرابر بود.

حجت‌الاسلام کوثری پیروزی در این جنگ نابرابر را اثبات قدرت درونی و ذاتی فرزندان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: این قدرت برآمده از آموزه‌های دینی و در سایه روحیه ایثار و شهادت‌طلبی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بعثی برای کسب رضایت استکبار جهانی علیه ملت ایران جنگ هشت‌ساله را به راه انداخت اما رزمندگان اسلام برای رضای خدا، حفظ اسلام و نیز دفاع از میهن و ناموس خود مجاهدت کردند و پیروز شدند.

حجت‌الاسلام کوثری اظهار کرد: در شرایط کنونی نیز دشمن از طریق جنگ اقتصادی و رسانه‌ای مردم ما را علیه نظام ترغیب می‌کند.

وی اضافه کرد: با وجود این اقدامات مذبوحانه دشمنان، مردم ما در تمامی شرایط ضمن داشتن هوشیاری کامل، ثابت‌قدم‌تر از گذشته به تبعیت از ولایت فقیه از این کشور و نظام دفاع می‌کنند./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات