۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۷۹۶۶۵
فردا؛

شهدای حادثه تروریستی اهواز تشییع می شوند/ عزای عمومی در خوزستان اعلام شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره اینکه فردا در استان عزای عمومی اعلام شده است، گفت: مراسم تشییع باشکوهی برای شهدای حادثه تروریستی برگزار می شود.
عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان

عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شكست استكبار از جبهه مقاومت اظهار داشت: استکبار و اذنابش از آنجا که توانایی ایستادگی در برابر مقاومت را ندارند؛ بنابراین با یک اقدام کور، عملیات تروریستی را در رژه نیروهای مسلح در اهواز ترتیب دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه 4 تروریست روز گذشته در صحنه به درک واصل شدند، افزود: در حمله تروریستی قالب بر 69 مجروح و 25 شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد.

این مقام مسؤول با اشاره به جلسات برگزار شده برای تشییع شهدا گفت: تصمیم بر آن شد تا مراسم تشییع باشکوهی فردا ساعت 8:30 از جلوی حسینیه ثارالله تا چهارراه سلمان فارسی برگزار و در ادامه نیز شهدای اهوازی در گلزار شهدای بهشت آباد به خاک سپرده شوند.

فرجیان با بیان اینکه شهدای شهرستانی فردا بلافاصله پس از اتمام مراسم تشییع به شهرستان ها منتقل می شوند، تصریح کرد: تشییع شهدای شهرستانی حادثه تروریستی روز سه شنبه(3مهرماه) خواهد بود و از عموم هم استانی ها خواهان حضور پرشور و پررنگ در مراسم هستیم.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه(2 مهرماه) در استان عزای عمومی اعلام شده است، گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدا پاسخ کوبنده دیگری به دشمنان نظام اسلامی است./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات