۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۷۸۰۸۸
رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی خبر داد؛

اقامه نماز ظهر عاشورا در خراسان جنوبی

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با اشاره به اقامه نماز ظهر عاشورا در استان، گفت: نماز ظهر عاشورا مانند هر سال در تمام نقاط روستایی و شهری خراسان جنوبی اقامه خواهد شد.
کمیلی

حجت الاسلام حسین کمیلی، رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: بحث نماز ظهر عاشورا از اهمیت بالایی برخوردار است و باید این مسأله در جامعه نهادینه شود.

وی گفت: هیأت‌های عزاداری و مداحان در زمان اقامه نماز ظهر عاشورا، عزاداری‌ها را پایان دهند و به جای اقامه عزا به اقامه نماز ظهر عاشورا بپردازند.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه باید اذان حلقومی در جامعه داشته باشیم، افزود: امام حسین(ع) به دلیل نماز ظهر عاشوار و امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام کمیلی با اشاره به اقامه نماز ظهر عاشورا در استان، تصریح کرد: نماز ظهر عاشورا مانند هر سال در تمام نقاط روستایی و شهری خراسان جنوبی اقامه خواهد شد.

وی ادامه داد: نماز ظهر عاشورا در مرکز استان نیز در محل قتلگاه بیرجند برپا می‌شود و این نماز در شهرستان‌ها به امامت امامان جمعه اقامه می‌شود./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات