۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۷۷۸۹۰
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت اعتماد و امید در جامعه| تبیین عینی و علمی خدمات چهل ساله نظام ضروری است

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تقویت اعتماد و امید در جامعه تأکید کرد و تبیین عینی و علمی خدمات چهل ساله نظام را امری مهم دانست.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از انقلاب اسلامی به عنوان یک هدیه و موهبت الهی یاد کرد و گفت: این انقلاب عزت و عظمت را به ملت ایران هدیه دارد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز ملت ایران در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی عزتمندانه حضور دارد، افزود: این حضور مقتدرانه را مرهون و مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب اسلامی ملت ایران را از دخالت های بیگانگان در امور داخلی کشور نجات داد، افزود: امروز مردم کشورمان به صورت آزادانه برای آینده کشور تصمیم می گیرند این در حالی است که در گذشته این گونه نبود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی با هیچ یک از اهدافی که نظام سلطه در منطقه و جهان دنبال می کرد سازگاری نداشت، گفت: به همین دلیل آمریکا از همان نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های خود برای ضربه زدن به انقلاب را آغاز کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی بسیاری از اهداف و برنامه های آمریکایی ها در منطقه و سایر نقاط جهان را به بن بست کشاند، افزود: این طبیعی است که امروز آمریکایی ها این گونه به جنگ با ملت ایران آمده اند چون ملت ایران چهار دهه است مقتدرانه در برابر زیاده خواهی های آنها ایستاده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت ایران با اقتدار از انقلاب و نظام اسلامی پشتیبانی خواهند کرد، افزود: این مردم هیچ گاه از آرمان ها و ارزش های انقلاب دست نخواهند کشید.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز حفظ انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن یک تکلیف ملی است، خاطرنشان کرد: همه وظیفه دارند در جهت حمایت از نظام اسلامی و تلاش های چهل ساله این انقلاب به میدان بیایند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که آمریکایی ها فکر می کنند با تهدید، تحریم و فشارهای اقتصادی می توانند ما را زمین گیر کنند، افزود: این ملت چهار دهه است که از سوی قدرت های جهانی مورد تحریم قرار گرفته و در سایه همین تحریم ها به پیشرفت های بسیاری نیز دست یافته ایم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که برای پاسداری از انقلاب و آرمان های آن باید جان فشانی کنیم، تصریح کرد: نباید بگذاریم خون های پاک شهدا که برای استحکام و بقای انقلاب ریخته شده به هدر رود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمنان اذعان کردند که نمی گذاریم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شود، اظهار داشت: امروز رسالت اصلی این است که همه با هم برای صیانت از کیان نظام و آرمان های انقلاب اسلامی در صحنه باشیم.

رییس شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، با تاکید بر این که باید به صورت ترسیمی، عینی و علمی خدمات نظام را به مردم انعکاس دهیم، خاطرنشان کرد: باید یک کار مقایسه ای تبیینی از دستاوردهای انقلاب با رژیم گذشته انجام شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که باید به مردم نزدیک تر شد و به مسایل و مشکلات آنان گوش فرا داد، افزود: باید به شبهات مردم به صورت اقناعی پاسخ داد و امید و اعتماد را در جامعه تقویت کرد./۹۵۰/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات