۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۷۷۷۶۱
امام جمعه خرم آباد:

پاسخ ایران به هر تجاوزی کوبنده و دقیق است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان، گفت: این حمله نشان از تسلط، اقتدار و اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح ایران از موقعیت‌های تروریست‌ها است و به دشمن نشان داد که پاسخ ایران به هر تجاوزی کوبنده و دقیق است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان گفت: این حمله هشدار جدی به آمریکا، اسراییل و حکومت خودمختار کردستان است.

وی با بیان اینکه این حمله موشکی نشان از تسلط، اقتدار و اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح ایران از موقعیت‌های تروریست‌ها و دشمنان متجاوز است، افزود: حمله موشکی سپاه به دشمنان فهماند که پاسخ ایران به هر تجاوزی کوبنده و دقیق است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که صبر ایران حدی دارد و نباید از خویشتن ‌داری ایران سوء‌ استفاده کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف از حمله اخیر فتنه‌گران و نفوذی‌های آمریکایی، سعودی و بعثی به ساختمان کنسولگری ایران در بصره ایجاد اختلاف بین ایران و عراق است و از دولت عراق خواستار شناسایی عوامل حادثه و محاکمه آن‌ها شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه حمله به کنسولگری ایران در بصره از سوی نفوذی‌های دشمن به‌جهت تحت‌الشعاع قراردادن کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین بود، یادآور شد: این اقدام ناشیانه و سازماندهی ‌شده قصد ایجاد فتنه بین شیعیان بصره و شیعیان ایران را داشت و سفارت آمریکا در بصره در ایجاد فتنه نقش مهم و مستقیمی داشت که با هوشیاری مردم شیعه دو کشور خنثی شد.

تأثیر نشست سه‌ جانبه ایران، ترکیه و روسیه در تقویت محور مقاومت

امام جمعه خرم آباد در ادامه به نشست سه ‌جانبه ایران، ترکیه و روسیه در تهران اشاره و عنوان کرد: از اهداف این نشست ایجاد محور جدیدی علیه غرب و آمریکا در ایران بود.

وی با بیان اینکه آنچه در این نشست مشهود بود اشتیاق و علاقه مندی رییس ‌جمهور روسیه برای دیدار با رهبر معظم انقلاب بود، ادامه داد: نشست سه‌جانبه ایران، ترکیه و روسیه در تقویت محور مقاومت تأثیرگذار است و این محور می‌تواند آمریکا را به زانو درآورده و موجب خنثی سازی توطئه‌های آمریکا شود.

عزاداری حسینی موجب بقای اسلام و مکتب اهل بیت است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت عزاداری در ماه محرم اشاره و عنوان کرد: اشک ریختن برای سیدالشهدا(ع) و اشک ریختن از خوف خدا در دل شب انسان را از آتش جهنم نجات می‌دهد.

وی به نقش عزاداری ها در حفظ بقای اسلام و مکتب اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: خیمه‌های عزاداری محل برائت از دشمنان و ظالمان بوده و این عزاداری‌ها نشان از ولایت‌مداری و اعلام برائت از دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: مجالس عزاداری حسینی محل معرفت بخشی و آگاهی بخشی در جامعه به ویژه بین نسل جوان باشد و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات