۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۷۷۷۱۳
با هدف حمایت از نویسندگان و پژوهشگران خوزستانی صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان و انتشارات بوستان کتاب

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف حمایت از نویسندگان خوزستانی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم نامه

حجت الاسلام احمد نیسی، معاون تحقیق و پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری در اهواز، از امضای تفاهم نامه مابین دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان و بوستان کتاب دفتر تبلیغات خبر داد و اظهار داشت: حجت الاسلام علی نژاد طی سفر خود به شهر قم و مذاکره با مدیر بوستان کتاب مقرر شد دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان و بوستان کتاب از نویسندگان خوزستانی حمایت کنند.

حجت الاسلام نیسی شرایط حمایت از نویسندگان و پژوهشگران خوزستانی را تشریح کرد و گفت: نویسندگان و پژوهشگران محترم که به دنبال تدوین کتاب هستند ابتدا این کتاب باید در شورای دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تأیید محتوا شود و پس از تأیید کتاب در انتشارات بوستان کتاب به چاپ خواهد رسید.

معاون تحقیق و پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان از چاپ کتاب تاریخ تشیع در اهواز به قلم عبدالکاظم علی نژاد خبر داد و افزود: این کتاب مراحل پایانی چاپ خود را می گذراند و در آینده ای نزدیک از سوی انتشارات بوستان کتاب به چاپ خواهد رسید.

حجت الاسلام نیسی با تأکید بر این دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از همه پژوهشگران و نویسندگان خوزستانی در راستای اهداف دفتر تبلیغات حمایت خواهد کرد، گفت: از همه پژوهشگران خوزستانی برای پژوهش در موضوعات مدنظر دفتر تبلیغات دعوت همکاری می کنیم و آماده حمایت از این عزیزان هستیم.

معاون تحقیق و پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از پژوهشگران و نویسندگان خوزستانی کتبی که برای مبلغین و طلاب مفید باشد از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان خریداری می شود و در اختیار آنها قرار می گیرد./۹۴۶۱/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات