۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۷۷۳۹۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

شریعت اسلام و بقای آن به حرکت امام حسین بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: بسیاری از گمشده‌ها در راه هستی راه خود را در ایام محرم پیدا می‌کنند و نجاتشان در ایام محرم و صفر صورت می‌گیرد و امروز شریعت اسلام و بقای آن به حرکت امام حسین(ع) بود.
رضایی

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: ماه محرم، ماه بهار بیان معارف اهل بیت(ع) است و ماهی است که شیعیان و محبین اهل بیت(ع) به ساحت مقدس امام حسین(ع) و شهدای کربلا عرض ارادت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در روایات آمده که در قتل امام حسین(ع) یک حرارتی در دل مومنان وجود دارد که هیچگاه سرد نمی‌شود، گفت: امام حسین(ع) به عنوان چراغ هدایت و کشتی نجات معرفی شده است و بسیاری از هدایت‌گری‌ها نیز در این ایام صورت می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: بسیاری از گمشده‌ها در راه هستی راه خود را در ایام محرم پیدا می‌کنند و نجاتشان در ایام محرم و صفر صورت می‌گیرد و امروز شریعت اسلام و بقای آن به حرکت امام حسین(ع) بود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امام حسین(ع) به جامعه بشریت روح استقامت، امید و آزادی‌خواهی را دمید، تصریح کرد: آثار و برکات بسیاری از امام حسین(ع) برای تمام مردم عالم به یادگار مانده است.

وی با بیان اینکه حدود یک هزار و 400 هیأت مذهبی در خراسان جنوبی وجود دارد، ادامه داد: برخی از هیأت‌ها در دهه اول محرم به صورت دسته‌های سینه زنی عزاداری می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه همایش طلایه‌داران تبلیغ در تمام شهرستان‌های استان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در ایام ماه محرم 20 همایش در سطح استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: همچنین در ایام محرم حدود 8 هزار جلد کتاب در سطح استان با موضوعات معارفی توزیع می‌شود./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات