۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۷۷۲۶۰
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

آمریکا و رژیم صهیونیستی با کمک عربستان در حال ضربه زدن به ما هستند

امام جمعه اهواز با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی با کمک عربستان در حال ضربه زدن به ما هستند، گفت: جوانان اکنون شبهات ایجاد شده در فضای مجازی را که گوینده آنها مشخص نیست باور می کنند و به واقع عامل انحراف جوانان در مسائل عقیدتی شده است.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در دیدار فرمانده نیروی انتظامی و رئیس و پرسنل عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: محور مسائل عقیدتی روشن است و محور عمده مسائل سیاسی نیز ولایت فقیه خواد بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه اساس دین و اصول دین، مسائل عقیدتی است، افزود: مسائل عقیدتی به منزله ریشه هستند؛ بنابراین سعی در زنده نگه داشتن ریشه ها داشته باشیم و از آنجا که تقلید در اصول دین حرام و در فروع دین واجب است پس در اصول دین، استدلال لازم اما برای عمل به فروع دین به آن نیازی نیست.

امام جمعه اهواز خطاب به رئیس و پرسنل عقیدتی سیاسی ناجا عنوان داشت: باید به همه پرسنل تحت امر خود یاد بدهید که چه استدلالی برای وجود، حکمت، عدالت، قدرت و رحمت خداوند داشته باشند همچنین به آن ها یاد دهید که کار خود را با یاد و نام خداوند آغاز کنند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه در مسائل سیاسی همچون مسائل عقیدتی نمی توان تقلید کرد، بیان کرد: بدترین حالت در مسائل سیاسی، تقلید است؛ جوانان اکنون شبهات ایجاد شده در فضای مجازی را که گوینده آنها مشخص نیست باور می کنند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه فضای مجازی اسباب انحراف در مسائل عقیدتی سیاسی را ایجاد کرده است، گفت: رهبر انقلاب بیان داشتند که گزارش موثقی به دست ما رسیده که آمریکا، رژیم صهیونیستی با هزینه عربستان سعودی غیر از اتاق جنگ در خزانه داری، اتاق جنگ روانی علیه ملت ایران تشکیل و در حال برنامه ریزی برای ایجاد اضطراب، اختلاف و تفرقه بین مردم کشورمان هستند؛ پس باید در این شرایط بدانیم که تکلیف شرعی ما چیست./9456/د103/ب1

ارسال نظرات