۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۷۵۷۳۰
عضو کمیسیون آموزش مجلس:

قطب‌نمای برخی از نمایندگان به سمت دولت است نه مردم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: قطب‌نمای برخی از نمایندگان به جای اینکه به سمت مردم چرخش داشته باشد، به سمت دولت است.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: نماینده زبان مردم است و باید از حق مردم دفاع کند، امروز مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند و یک نماینده باید این مسائل را به درستی درک کند.

وی تصریح کرد: امروز مردم در حوزه مسائل اقتصادی از جمله معیشت، مسائل بانکی، گمرک، مالیات، بازار ارز، سکه و مسکن به شدت مشکل دارند، نماینده زبان مردم است و باید رفع این مشکلات را از دولت مطالبه کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه در مجلس برخی از نمایندگان به جای اینکه زبان گویای مردم باشند، نظر دولت را ترجیح می‌دهند، خاطرنشان کرد: قطب‌نمای برخی از نمایندگان به جای اینکه به سمت مردم چرخش داشته باشد، به سمت دولت است.

حجت الاسلام سلیمی افزود: تعدادی از نمایندگان با دخالت مستقیم استانداران و فرمانداران راهی مجلس شده و وامدار دولت هستند، انتخابات مجلس از سوی برخی از استانداران و فرمانداران مهندسی شده بود که این یکی از مشکلات جدی مجلس است و باعث می‌شود این نمایندگان نظر دولت را به مشکلات مردم ترجیح دهند.

وی گفت: دخالت فرمانداران در انتخابات مجلس امری آشکار بود و همه به خوبی این را می‌دانند، دخالت دولت در انتخاب نمایندگان مسئله‌ای است که بر کسی پوشیده نیست، در مجلس تعدادی از نمایندگان هستند که در زمان استیضاح ساز مخالف می‌زنند و همین مسئله مشکلاتی را در استیضاح رقم زده است.

منبع: فارس

ارسال نظرات