۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۷۵۷۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد؛

حضور مبلغ نخبه خراسانی در شهرستان‌‎های زنجان برای تبیین واقعه غدیر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از حضور مبلغ نخبه خراسانی در شهرستان‌‎های زنجان برای تبیین واقعه غدیر خبر داد.
عید غدیر خم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌‎یاری اظهار کرد: امسال همزمان با دهه ولایت 481 مبلغ در نقاط مختلف استان مشغول به تبلیغ هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تعدادی از مبلغان اعزامی غیربومی هستند و طی این دهه در زنجان حضور دارند؛ بیان کرد: یکی از مبلغان فعال در دهه ولایت که اتفاقا غیربومی نیز هستند؛ از نخبگان در امر تبلیغ به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام سید ابوالفضل خراسانی کارشناس ارشد آسیب‌های اجتماعی؛ مبلغی است که به منظور تبیین واقعه غدیر به مدت چهار روز در زنجان حضور خواهد داشت؛ تصریح کرد: این مبلغ در شهرستان‌های زنجان؛ ابهر؛ طارم و ماهنشان و خدابنده به مدت چهار روز سخنرانی خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه  حجت‌الاسلام سید ابوالفضل خراسانی درباره موضوعاتی همچون معرفت افزایی و مفهوم غدیر سخنرانی خواهد کرد؛ گفت: پیش از این نیز این مبلغ در مناطق هفت‌گانه سخنرانی داشته و استقبال خوبی از آن شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این برنامه‌ها استفاده از فرصت برای تبیین بهتر واقعه غدیر خم در نقاط مختلف استان است؛ تصریح کرد: البته علاوه بر این برنامه 67 برنامه شاخص دیگر نیز در نقاط مختلف استان اجرایی خواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظرات