۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۷۵۶۰۴
رییس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی:

نخستین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی برگزار می‌شود

سرهنگ حیدری گفت: نخستین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کتاب دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ حمید حیدری رییس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای، امروز در نشست خبری که در ساختمان شهید کاظمی برگزار شد، گفت: حفظ آثار و نشر  ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی است.

وی افزود: از این رو همه سازمان‌ها علاوه بر بهره برداری از آثار و ارزش‌ها دفاع مقدس باید مانع تحریف و فراموشی ارزش‌های متعالی زمان جنگ شوند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گام‌های بزرگی در فضای مجازی برای صیانت و نهادینه کردن این فرهنگ انجام داده است، ابراز کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب با همکاری سایر سازمان‌ها اقدام به برگزاری نخستین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی کرده است.

رییس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای با تاکید براینکه همه مردم باید در نگهداری و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره گرد هم آوردن فعالان فضای مجازی در عرصه دفاع مقدس و مقاومت و سازماندهی فعالیت‌های این افراد است.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از تاریخ 3 مردادماه و اختتامیه آن در آذرماه خواهد بود، گفت: محورهای این جشنواره شامل پایگاه‌‌های اطلاع رسانی و خبری، نرم افزارهای کاربری، هنرهای دیجیتال، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه امروز دشمنان اتحاد و انسجام ما را هدف قرار داده‌اند تا به انقلاب ضربه بزنند، عنوان کرد: آنان با هدف قرار دادن جوانان و با استفاده از فضای مجازی به دنبال نابودی این ارزش‌ها هستند از این رو ما باید نسل سوم و چهارم انقلاب را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم.

رییس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای با تاکید براینکه مدیریت درست و دقیق فضای مجازی تبدیل تهدید به فرصت است، گفت: یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار انقلاب اسلامی در فضای مجازی مسدود کردن پیج‌هایی است که توسط شرکت‌های غربی به اسم جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به تهران، صندوق پستی ۱۶۱۵-۱۵۸۷۵، تلفکس: ۰۹۰۵۸۱۵۱۶۸۰-۸۸۷۴۳۹۰۷، اینستاگرام: @defa_festival، کانال جشنواره در پیام رسان‌ها: @defa_festival ارسال کنند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات