۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۷۵۳۷۶
فرمانده نیروی انتظامی:

کشفیات کالای قاچاق در کشور افزایش یافت/ امنیت پایدار در مرزهای آذربایجان‌غربی حاکم است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هم اکنون شاهد افزایش کشفیات کالای قاچاق و رضایتمندی مردم و تولیدکنندگان بوده و بی‌شک هر اندازه ورود کالای قاچاق به کشور بیشتر شود، سبب ضربه به واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها می‌شود.
اشتری

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین اشتری در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از اینکه وضعیت امنیت در آذربایجان‌غربی مناسب است اظهار کرد: هم‌اکنون امنیتی پایدار و با ثبات در استان و مرزهای آن را شاهد بوده و اقدامات مناسب و شایسته‌ای توسط نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی انجام یافته و سبب رضایتمندی مردم شده است.

وی افزود: هم‌اکنون برخورد با جرائم آشکار و موضوعاتی که باعث آزار و اذیت مردم جامعه می‌شود، با سرعت بالا در حال انجام بوده و هیچ فردی نمی‌تواند به طور آزادانه باعث آزار و اذیت دیگران شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به افتتاح مرکز سیار و تجمیع ۱۱۰ در ارومیه گفت: بی‌شک با راه‌اندازی این مرکز، رسیدگی به شکایات با سرعت بیشتری انجام شده و امید است با اشرافیت اطلاعات، اقدامات مناسبی انجام شود.

وی با اشاره به برنامه‌های سفر خویش به استان اظهار کرد: دیروز دیداری با امام جمعه ارومیه و با یک خانواده شهید انجام و علاوه بر آن جلسه‌ای با فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد و امروز نیز ضمن شرکت در مراسم صبحگاه مشترک، بازدید از مرزهای استان و پاسگاه‌ها جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده است چون در صورت نیاز به تقویت مرزها اقدام شده و اقدامات مورد نیاز در آن انجام می‌شود.

اشتری در ادامه با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق به کشور افزود: با اقدامات نیروی انتظامی، هم اکنون شاهد افزایش کشفیات کالای قاچاق و رضایتمندی مردم و تولیدکنندگان بوده و بی‌شک هر اندازه ورود کالای قاچاق به کشور بیشتر شود، سبب ضربه به واحدهای تولیدی و کارخانه ها می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، نیروی انتظامی در موضوغ احتکار کالا نیز ورود کرده و اقدامات لازم را انجام می‎‌دهد و افراد خاطی به قوه قضائیه می‌شوند.

منبع: فارس

ارسال نظرات