۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۷۵۱۸۲
ظریف منش خبر داد؛

بازسازی واقعه غدیر در ۱۰۰ نقطه کشور

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر از بازسازی واقعه غدیر در صد نقطه کشور خبر داد و اعلام کرد که در شماری از شهرها این برنامه به همت اهل سنت برگزار می شود.
غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر عصر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت غدیر با حضرت آیت الله مکارم شیرازی، گزارشی از فعالیت های این ستاد ارائه کرد.

وی از مشارکت اهل سنت در جشن های غدیر از جمله بازسازی واقعه غدیر خم خبر داد و گفت: پیرو دیدارهایی که با بزرگان و مراجع داشته ایم، در تمامی برنامه های پاسداشت غدیر تاکید ما بر حفظ وحدت و پرهیز از کارهای اختلاف هست.

وی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید و علما را در این راستا بسیار راهگشا دانست و تصریح کرد: تمام تلاش دست اندرکاران و ستاد بزرگداشت غدیر این است که معرفت و شناخت جامعه و مردم را نسبت به غدیر بالا ببریم.

ظریف منش با بیان این که پیام غدیر امروز هم می تواند ناجی ما باشد، یادآورشد: امروز جهان اسلام و حتی بشریت نیازمند توجه به معارف و پیام غدیر است.

وی بیان کرد: امروز دشمنان در سطوح مختلف مشغول شبهه افکنی هستند، برای مقابله با این هجمه کاروان های غدیر شناسی راه اندازی و استقبال مردمی را نیز به دنبال داشته است.

مدیرعامل بنیاد غدیر با تشریح کارهای صورت گرفته به منظور تبیین و ترویج پیام غدیر، از انجام کارهای تحقیقاتی و گسترش کارهای هنری در این زمینه خبر داد.

وی اضافه کرد: امسال تلاش کرده ایم همه مردم را در برگزاری جشن های غدیر دخیل کنیم، تلاش کرده ایم که از دولتی شدن برنامه ها پرهیز شود.

ظریف منش از بازسازی واقعه غدیر در صد نقطه کشور خبر داد و گفت: امسال نهمین سال بازسازی واقعه غدیر خم است و در صد نقطه کشور بازسازی واقعه غدیر را خواهیم داشت؛ در بسیاری از مناطق کشور نیز این کار مهم به دست اهل سنت انجام خواهد شد.

وی از مشارکت هنرمندان و هنروران در برگزاری برنامه های پاسداشت غدیر خبر داد و گفت: در اجرای این برنامه هنروران بسیار زیادی مشارکت خواهند داشت؛ پیش بینی می شود استقبال مردمی نیز از این برنامه ها مطلوب باشد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات