۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۷۴۸۷۸
در تجمع طلاب حوزه علمیه قم مطرح شد؛

تأکید حوزویان بر اقدام جدی مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی و برخورد با مفسدان

تجمع اعتراضی طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نسبت به مشکلات اقتصادی کشور با عنوان «روحانیت همدرد و همراه مردم» با حضور پرشور طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمه قم در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.
تجمع بزرگ علما ، اساتید و طلاب برای مطالبه عدالت اقتصادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع اعتراضی طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نسبت به مشکلات اقتصادی کشور با عنوان «روحانیت همدرد و همراه مردم» امروز با حضور پرشور طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمه قم در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در این تجمع پرشور خواستار اقدام عاجل و جهادی مسؤولان کشور برای حل مشکلات اقتصادی و رفع فشار بر مردم به ویژه مردم مستضعف و محروم شدند.

طلاب حوزه علمیه قم با سر دادن شعارهایی مانند«حوزویان بیدارند از مفسدان بی زارند»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» خواستار برخورد قاطع و بدون ملاحظه دستگاه قضا با مفسدان و اخلالگران اقتصادی شدند و این موضوع را سبب دلگرمی مردم نسبت به انقلاب اسلامی دانستند.

همچنین حوزویان با سر دادن شعارهایی همانند «خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است» و «ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای» تنها راه برون رفت از مشکلات و پیشرفت کشور را تبعیت کامل مسؤولان و مردم از رهبر معظم انقلاب عنوان کردند.

طلاب و اساتید حوزه علمیه قم همچنین با شعار «ما ملتی بصیریم ذلت نمی پذیریم»، «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر استکبار» توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی را محکوم و تأکید کردند که با سازش با دشمنان مشکلات کشور هیچگاه حل نخواهد شد.

حوزویان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار شفاف سازی مسؤولان نسبت به عملکرد خود و اطرافیانشان شدند و بر ضرورت شفاف سازی در عرصه مسائل اقتصادی به ویژه سکه و ارز تأکید کردند.

در این تجمع حجت الاسلام طیبی فر فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) و حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی سخنرانی کردند.

ارسال نظرات