۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۷۴۷۰۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

۶۰۶۰ دانش آموز در فعالیت تابستانی تبلیغات اسلامی قزوین شرکت کردند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در اجرای طرح اوقات فراغت تابستان بیش از ۶۰۶۰ دانش آموز در برنامه های فرهنگی بوستان های معرفت و هسته های فرهنگی شرکت کردند.
اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم اختامیه طرح اوقات فراغت هسته های فرهنگی و بوستانهای معرفت با حضور جوانان و نوجوانان در محل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام عباس نظری در مراسم اختتامیه اظهارداشت: تابستان و ایام تعطیات مدارس بهترین فرصت برای پرداختن به امور فرهنگی و سایر برنامه های آموزشی و سرگرمی است تا این ایام بخوبی سپری شود.

وی افزود: باید از فرصتها استفاده کنیم و نگذاریم جوانان و نوجوانان در تابستان بدون برنامه باشند به همین دلیل تبلیغات اسلامی برنامه های متنوعی را در تابستان پیش بینی کرده بود که بخوبی اجرایی شد.

حجت الاسلام  نظری تصریح کرد: باید قدر اوقات فراغت را دانست تا بعد از تعطیلات بتوان با روحیه و نشاط بیشتری به تحصیل پرداخت.

وی یادآورشد: هر سال برنامه های طرح اوقات فراغت هسته های فرهنگی جوان و بوستانهای معرفت با هدف کشف استعدادهای نهفته و پنهان برگزار می شودتابتوانیم زمینه شکوفایی نیروهای جوان را فراهم کنیم وتاکنون حافظان قران، قاریان، خطاطان، روزنامه نگاران،نقاشان  و طراحان زیادی شناسایی شده اند.

راه اندازی ۱۲۶ بوستان معرفت/۷۶ هسته فرهنگی

حجت الاسلام نظری اظهارداشت: با راه اندازی ۱۲۶ بوستان معرفت حدود ۳۷۸۰ نفر جمعیت دانش آموز دختر و پسر تحت پوشش قرار گرفتند و در برنامه ها شرکت کردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: در ۷۶ هسته فرهنگی هم تعداد ۲۳۸۰ نفر جمعیت جوان و نوجوان شرکت کردند و در مجموع فعالیتها بیش از ۶۰۶۰ نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

وی اظهارداشت: در برنامه اختتامیه برگزیدگان پایگاههای تابستانی حضور دارند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت. در تابستان اجرای برنامه های اوقات فراغت با مدیریت زمان انجام شد تا کارها دستاوردهای خوبی داشته باشد.

منبع: مهر

ارسال نظرات