۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۷۴۲۵۴
مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق:

غفلت و کوتاهی دولتمردان مردم را در فشار سخت اقتصادی قرار می‌دهد

حجت الاسلام بارانی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد، گفت: کوتاهی‌ها و غفلت مدیران و دلتمردان ما به این کشور خدشه وارد می‌کند و ملت را در فشار سخت اقتصادی قرار می‌دهد.
جنگ اقتصادی - اقتصاد مقاومتی - تولید ملی - پدافند اقتصادی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن بارانی شب گذشته و در شب شهادت حضرت جوادالائمه(ع) در یادواره شهدای 12 شهید روستای ده‌زیار و شهدای مدافع حرم که در مسجد جوادالائمه(ع) روستای ده‌زیار برگزار شد با تسلیت شهادت امام جواد(ع) به محضر امام عصر(عج) و امام هشتم اظهارداشت: شهدا در بین ما بودند و با ما زندگی می‌کردند اما توفیق شهادت را خداوند نصیب آنها کرد.

وی با بیان اینکه شهدا تفاوت‌های اخلاقی و رفتاری با ما داشتند که گاهی قبل از شهادت در وجود آنها متبلور می‌شد و همه می‌فهمیدند افزود: باید در زندگی و رفتار شهدا دقیق شد تا با الگو قرار دادن آنها راه درست زندگی در این دنیا را به ما نشان دهند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق با اشاره به اینکه دشمنان رسالت انبیا را باور نداشتند و پیام آنها را نپذیرفتند گفت: دشمنان در برابر سخنان انبیا فقط آنها را تکذیب می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه زمانی که امام خمینی(ره) به فرانسه تبعید شد محدودیت خاصی برای وی قائل نشدند و تلاشی برای نابودی وی نکردند افزود: اما زمانی که امام خمینی(ره) به ایران بازگشت با تمام توان خود  برای جنگ نظامی با ایران آماده شدند.

حجت‌الاسلام بارانی با بیان اینکه دشمن چه زمانی به این نتیجه می‌رسد که باید دست بکار شود و با تمام توان در برابر پیام الهی بیایستند تصریح کرد: دشمنان از سخن حق تا زمانی که طرفدار و حامی نداشته باشد هراسی ندارند.  

وی با اشاره به اینکه زمانی که انقلاب پیروز شد و حرف و سخن امام شنیده شد و حامی پیدا کرد آن زمان دشمن احساس خطر می‌کند گفت: تبر امام خمینی(ره)، همین جوان شهید شما بودند که بت استکبار را شکستند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق با بیان اینکه زمانی که مردم بصیرت پیدا کردند و حرف امام در دل و جان مردم رسوخ کرد دشمنان را به فکر انداخت افزود: امروز دشمنان چهار تا دزد اجیر کرده را به لب مرز ایران آورده و به آنها می‌گویند مانند یک موش در کنار یک پاسگاه حاضر شوید و سپس فرار کنید.

وی با بیان اینکه دشمن امروز حتی برای یک ساعت جرات نزدیک شدن به مرزهای این سرزمین را ندارد گفت: اقتدار نیروهای مسلح و مردم شجاع و جوانان این سرزمین به دشمن امان نخواهد داد و دشمن این را به خوبی می‌داند.

حجت‌الاسلام بارانی با اشاره به اتفاقات امروز جهانی بیان کرد: امروز پیام امام در دل غرب و در بین جوانان کشورهای عربی شنیده می‌شوند زنگ خطر را برای دشمنان به صدا در آورده و از این رو دشمن احساس خطر کرده است.

وی با بیان اینکه امروز پیام انقلاب ما در نقاط مختلف دنیا شنیده می‌شود گفت: جوانان یمنی می‌گویند ما پیام انقلاب امام شما را شنیدیم و به آن عمل کردیم و جوانان اروپایی از پیام انقلاب امام و رهبر ما حرف می‌زنند و این اتفاقات دشمن را به میدان جنگ کشانده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق با اشاره به اینکه مدیران، متولیان و دولتمردان باید این مسئله را درک کرده و نقشه دشمنان را بفهمند گفت: دشمن اتاق جنگ خود را به وزارت اقتصاد خود برده و مسئولان نظام باید بفهمند که دشمن از چه راهی قصد حمله به نظام را دارد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد تصریح کرد: اما کوتاهی‌ها و غفلت مدیران ما به این کشور خدشه وارد می‌کند و ملت ما مجبورند به این واسطه فشار سختی را تحمل می‌کند.    

حجت‌الاسلام بارانی با اشاره به اینکه مدیران ما هر چه زودتر هوشیار شوند و دولتمردان زودتر به فکر بیفتند همین فشار را هم مردم ما تحمل نخواهند کرد افزود: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند من آینده را روشن می‌بینم به این واسطه است که استخوان‌های استکبار در حال خرد شدن زیر اندیشه امام و رهبری است.

وی با بیان اینکه هر چند دشمن با تمام توان به میدان آماده اما شکست دشمن قطعی است گفت: باید بدانید در جنگ با دشمن هستیم و جنگ شوخی با کسی ندارد و در این زمان مردم ما باید تحمل، بصیرت و وحدت داشته باشند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات