۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۷۳۶۴۵
رئیس شورای تبلیغات اسلامی کرمان:

دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در برنامه های ملی تبیین می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در برنامه های ملی و مذهبی خبر داد.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی صدفی در همایش یاوران شورا به مناسبت ۱۲ مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در هر کشوری روزهای ماندگاری با توجه به فرهنگ، نگاه ملی و مذهبی آنها وجود دارد.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر نگاه ملی و مذهبی که در همه کشورها وجود دارد یک نگاه اعتقادی برای برگزاری مراسمات و نکوداشت ها هم وجود دارد.

صدفی تصریح کرد: به فرمان امام راحل (ره) در ۱۲ مردادماه سال ۵۹ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاسیس شد.

وی عنوان کرد: مهم ترین کارکردهای مناسبت ها  تقویت بنیه معنوی، تحکیم وحدت و همبستگی ملی، افزایش وجاهت نظام و تقویت بنیه دفاعی است.

صدفی گفت: مهم ترین رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف، مردمی شدن مراسمات، توجه به جوانان، رعایت شئونات اسلامی، رعایت صرفه جویی و بهره وری از کمترین هزینه کردها است.

وی بیان داشت: از مردم و همه کسانی که در برگزاری مراسم های ملی و مذهبی کمک کرده اند تشکر می کنم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: در آستانه ۴۰ سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم و باید برنامه های تبیینی دستاوردهای انقلاب را شروع کنیم و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی رابه مردم گوشزد کنیم.

 وی گفت: بعضی از مردم به برخی از عملکردها اعتراض داشتند اما چشم دیده ام که در روز ۲۲ بهمن ماه در راهپیمایی شرکت کرده بودند. این افراد حساب نظام و انقلاب را از حساب عملکردها جدا می دانند و این حضور تقویت افزایش وجاهت نظام است.

منبع: مهر

ارسال نظرات