۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۷۳۱۶۵
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

برقراری عدالت و مبارزه با فساد آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: برقراری عدالت و مبارزه با فساد از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است و همه مردم به‌ویژه مسئولان باید در راستای ریشه‌کن کردن فساد در تمامی لایه‌های جامعه تلاش کنند.
ایستاده پای انقلاب | سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در اراک

به‌گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار داشت: شرایط کنونی جامعه بیش از پیش نیازمند بصیرت و هوشیاری مردم بوده زیرا دشمنان از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند و تمام توان خود را در این راه بسیج کرده‌اند.

وی افزود: به همین منظور باید برای جلوگیری از ایجاد هرگونه دلسردی که دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند با اتحاد و انسجام هجمه‌های دشمنان را خنثی سازیم و از تبلیغات مسمومی که صرفا برای تخریب نظام اسلامی است جلوگیری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: با وجود این که دشمنان مدام برای ضربه زدن به نظام تلاش می‌کنند اما  خوشبختانه به لطف الهی نظام اسلامی با اقتدار به پیش می‌رود که در چنین شرایطی وظیفه آحاد مردم و مدیران است که باید در راستای بی‌اثر کردن تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران در این مدت با وجود تلاش‌های بسیار زیاد دشمنان توانسته در بسیاری از زمینه‌ها از جمله حوزه بهداشت و درمان، زمینه‌های اقتصادی، آموزش، تسلیحات نظامی، سیاست خارجی، قدرت دفاعی و فرهنگی دستاوردهای ارزشمندی را کسب کرده است که باید مورد توجه ویزه مدیران قرار گیرد.

وی ادامه داد: برقراری عدالت و مبارزه با فساد از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بوده و همه جامعه باید در راستای ریشه‌کن کردن فساد در تمامی لایه‌های جامعه تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: بنابراین باید آحاد جامعه در حفظ و حراست گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی که با مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم به دست آمده بکوشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای امور جامعه و معیشت مردم همواره باید اولویت کار باشد که مدیران و مسئولان در خط مقدم این مسیر قرار دارند و باید با هوشیاری و شناخت دقیق و به موقع نواقص و ضعف‌ها را برطرف کنند و در راستای تحقق اهداف کلان تدابیری را اندیشیده و با روحیه انقلابی حرکت کنند.

ارسال نظرات