۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۷۳۱۱۷
آیت‌الله شاهچراغی:

دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی گره از مشکلات مردم باز کنند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، گفت: دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی گره از مشکلات مردم باز کنند.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد شاهچراغی صبح امروز در دیدار مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جمله ضروری ترین نهاد های انقلابی کشور است و همواره پاسدار انقلاب بوده است.

وی در این نشست که به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلغات اسلامی برگزار شده بود، بیان کرد: امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارای جایگاهی حیاتی است و باید تبلیغات گسترده و آشنایی نسل جدید با انقلاب اسلامی را دستور کار خود قرار دهد.

امام جمعه سمنان خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب این مردم بوده‌اند که نقش اساسی و تعیین‌کننده داشته اند و از اهم وظایف شورای تبلیغات سازمان دهی جریان های مردمی است لذا این شورا از جمله ضروری‌ترین نهاد های انقلابی کشور است

آیت‌الله شاهچراغی افزود: شورای هماهنگی باید از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود اعم از تریبون‌های نماز جمعه، راهپیمایی‌ها و ... استفاده را در جهت آگاهی بخشی به مردم و همچنین آشنایی مردم با این نهاد انقلابی استفاده کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری‌ تأکید کرد: شورای هماهنگی نقش مهمی در زنده نگه داشتن انقلاب دارد‌ لکن کافی نیست و کلیه دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی گره از مشکلات مردم باز کنند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اهمیت حضور مردم در وضعیت کنونی کشور تصریح کرد: ان‌شاالله هر ساله شاهد حضور گسترده‌تر و با شکوه‌تر مردم در صحنه باشیم و شورای هماهنگی تبلغات اسلامی باید در راستای حضور حداکثری مردم تمام توان خود را به کار بندد.

مردم سمنان پیشتاز حضور در رویدادهای انقلاب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار ابتدا به بیان مبنای تأسیس این نهاد پرداخت و گفت : به سبب گستردگی حضور مردمی و تظاهرات‌های متفرق این شورا تأسیس شد تا با هماهنگی و سازماندهی مردم مانع بروز مشکلات احتمالی شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامرضا قندهاری  با اشاره به اهمیت این نهاد انقلابی تصریح کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر نقش حیاتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید داشته‌اند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کارآمدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ایجاد قله‌های افتخار در تاریخ این کشور خاطر نشان کرد: مردم محور اصلی هستند و بحمدالله مردم سمنان نیز همیشه با حضور پرشور خود در عرصه‌های مختلف حماسه آفرین بوده‌اند.

ارسال نظرات