۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۷۳۱۱۴
ماینده ولی فقیه در استان زنجان:

مسؤولان بدون توجه به گرایش‌های سیاسی به مردم خدمت کنند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان از مسؤولان خواست بدون توجه به گرایش‌های مختلف سیاسی در جهت مطالبات مقام معظم رهبری حرکت کنند.
آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی در آئین تجلیل از فعالین نماز جمعه استان زنجان، افزود: احیای سنگر نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه نماز جمعه در ۹۰۰ نقطه در سطح کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاه تقوا، معنویت و بصیرت افزایی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: نماز جمعه مجموعه‌ای بابرکت متعلق به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است که در این میان باید متولیان برگزاری نماز عبادی و سیاسی برای هر چه باشکوه‌تر آن اهتمام جدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تأکید کرد: جوانان استان زنجان حضور بسیار پررنگی در این عرصه عبادی و سیاسی دارند و به نسبت سایر استان‌ها جوانان استان زنجان گرایش بیشتری برای حضور در نماز جمعه دارند.

وی افزود: خانواده‌ها نقش اساسی و تأثیرگذار درزمینه گرایش فرزندان به اقامه نماز دارند و خانواده‌ها باید به این رسالت خود به خوبی عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان بر تقویت فرهنگ نماز در جامعه تأکید کرد و گفت: دشمن امروز با انواع تجهیزات وارد عرصه شده تا فرهنگ دینی را در جامعه اسلامی کمرنگ کند و باید از تمام ظرفیت‌ها برای تبلیغ نماز تلاش کنیم تا روزبه‌روز گرایش جوانان ب نماز بیشتر شود.

وی از مسؤولان خواست بدون توجه به گرایش‌های مختلف سیاسی در جهت مطالبات مقام معظم  رهبری حرکت کنند.

ارسال نظرات