۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۷۲۸۸۱

حمایت مالی از ۱۶۳ كلاس تابستانه آموزش قرآن در استان فارس

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس گفت: ۱۶۳ کلاس قرآن که در تابستان سال جاری تشکیل شده است، از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس حمایت مالی می‌شوند.
قران کریم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه كلاس‌های آموزشی قرآن از ابتدای تابستان آغاز به كار كرده‌اند، افزود: تعداد ۱۶۳ کلاس قرآن استان فارس که در حوزه‌های قرائت و حفظ فعالیت دارند، مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح تابستانی سازمان دارالقرآن‌الکریم و طبق دستورالعمل مدونی که ابلاغ شده، این حمایت صورت می‌گیرد؛ البته لازم به ذكر است که کلاس‌های بسیاری نیز به صورت خودگردان اداره می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهرابی یادآور شد: از مجموع ۶۹۱۶ نفری که در این دوره‌های آموزشی حضوردارند، به تفکیک تعداد ۲۵۰۰ نفر در کلاس‌های حفظ جزء سی، ۷۰۰ نفر در دوره‌های عمومی مؤسسات و ۴۰۰ نفر در کلاس‌های عمومی خانه‌های قرآن را شامل می‌شوند و بقیه قرآن‌پژوهان مربوط به دوره‌های خودگردان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: کلاس‌های عمومی مؤسسات و خانه‌های قرآن شامل دوره‌های حفظ موضوعی، مفاهیم سطح یک و قرائت سطح یک تا سه است که در سطح استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات