۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۷۲۴۹۷
سردار سلیمانی:

نیروهای سپاه قدس همیشه به فکر نابودی دشمنان اسلام هستند

فرمانده سپاه قدس گفت: هیچ شبی نیست که ما بخوابیم و به دشمنان اسلام فکر نکنیم چرا که ما ملت شهادت و پیرو امام حسین(ع) و مکتب عاشورا هستیم.
سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ظهر پنجشنبه در مراسم یادبود شهدای عملیات رمضان در حسینیه همدان خطاب به مقامات آمریکا یادآور شد: نتیجه لشکر کشی شما به افغانستان با هزاران دستگاه نفربر و تانک و صد ها هزار سرباز و صدها هواپیمای جنگی چیزی به جز ذلت نبود.

فرمانده سپاه قدس افزود: بعد از شکست در آن جا برای ایجاد صلح در منطقه التماس می کردید حالا چه طور می توانید برای ما خط و نشان بکشید.

وی خاطر نشان کرد: شما پس از شکست در افغانستان در عراق آن هم با چندین برابر تجهیزات نسبت به افغانستان حاضر شدید و با وحشیانه ‌ترین اتفاقات در این کشور مواجه شدید و جای سوال است که چگونه ملت ایران را تهدید می کنید.

سردار سلیمانی به جنگ 33 روزه اشاره کرد و گفت: شما همراه با رژیم قلابی اسراییل که همانند وزنه ای به پای شما آویزان است در جنگ 33 روزه انواع شکست‌ها را متحمل شدید اما جالب است که بازهم لب به تهدید باز می کنید.

وی تصریح کرد: شما در یمن با همکاری امارات و عربستان سعودی و با استفاده از همه امکانات فنی مجهز دنیا چیزی جز کودک کشی به دست نیاوردید.

فرمانده سپاه قدس در جواب صحبت های ترامپ رییس جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ شما همان قماربازی سابق هستی و این را بدان که برای مقابله با شما به نیروهای نظامی ایران نیازی نیست و تنها سپاه قدس جواب تو را خواهد داد.

وی با تاکید بر این نکته که از آنچه فکر می‌کنید ما به شما نزدیک ‌تر هستیم اظهار داشت: هیچ شبی نیست که ما بخوابیم و به شما فکر نکنیم چرا که ما ملت شهادت و پیرو امام حسین(ع) و مکتب عاشورا هستیم.

سردار سلیمانی بیان کرد: این نکته را بدانید اگر روزی جنگی اتفاق بیفتد و شروعش با شما باشد باقی ماجرا بر عهده ما است و نتیجه اش جز نابودی شما و پیروزی ما نخواهد بود.

وی عنوان کرد: رییس جمهور ایران با بیانات شجاعانه و اثرگذار خود حرف دل مردم را زد و هرکسی در اندیشه تضعیف این روش باشد خائن به مملکت است.

فرمانده سپاه قدس افزود: ترامپ در مقابل سخنان رییس جمهور ما، مطالب سخیفی را در توئیت خود انتشار داد که پاسخ به آن در شأن رئیس جمهور کشور ما نیست.

وی عنوان کرد: بنده به عنوان سرباز این ملت جواب ایشان را می‌دهم و می‌گویم آقای ترامپ تو به چه جراتی کشور و ملت ما را تهدید می‌کنی.

سردار سلیمانی سپاه خطاب به ترامپ گفت: تویی که در این زمینه ها دارای سابقه نیستی و فکرت فقط مشغول چیزهای دیگر است بهتر است از سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا درباره قدرت و سابقه جمهوری اسلامی ایران پرس و جو کنی.

وی تصریح کرد: از مؤسسات مطالعاتی فراوانی که دارید درباره ایران بپرسید که ما هستیم. ما تشنه شهادت نابود کردن استکبار هستیم.

فرمانده سپاه قدس به نقشه های استکبار و رسانه های بیگانه پرداخت و تصریح کرد: امروز شما به قدری حقیر هستید که چشم امیدتان به یک زن ولگردی است که از این تلویزیون به تلویزیون دیگر می کشانید تا شاید او بتواند کاری انجام دهد.

وی خطاب به مدیران به لزوم داشتن خلاقیت اشاره کرد و افزود: مدیران نباید منتظر اعتبارات باشند، بلکه باید با خلاقیت خود بحران ها را تبدیل به فرصت کنند.

سردار سلیمانی شهید رجایی را الگویی مناسب برای مدیران دانست و تصریح کرد: در سال های ۶۰ و ۶۱ دوره ایی که فقط برای سه روز در سیلوها ذخیره گندم داشتیم، ایشان توانست به بهترین شکل کشور را اداره کند.

وی ولی فقیه را اصل اساسی نظام عنوان کرد و گفت: ولی فقیه برای ما همان قرآن ناطقی است که با جان و خون برای حمایت از آن جان خود را تقدیم می کنیم.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: نظام ما صدها سال در درون کتاب‌ها نهفته بود و امام خمینی با هنر خود توانست از دل کتاب‌ها آن را بیرون آورد و کاری را انجام داد که هیچکس توانایی انجام آن را نداشت.

وی انتخاب مدیران را کار بسیار مهمی دانست و اظهار داشت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس جناح و حزب فرماندهان سوال نمی‌شد و فقط توانایی آنها مدنظر بود، امروز نیز در انتخاب مدیران باید به توانایی‌ آنان در مقابله با بحران ها توجه کرد.

سردار سلیمانی یاد آور شد: اگر پدری فقیر باشد فرزندانش نیز با فقر پدر گرسنگی می‌کشند و می‌ایستند، ام هیچگاه تن به ذلت نمی دهند.

وی با بیان اینکه مدیران باید خادمان مردم باشند تاکید کرد: مدیران شاید نتوانند در دوران مدیریت خود معجزه کنند ولی می‌توانند عدالت و برابری را در جامعه ایجاد کنند.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به حضور پرشور مردم همدان در مراسم شهدای عملیات رمضان بیان کرد: همدان شهر دین و دیانت است و از گذشته‌های دور به دارالولایه و شهر علما، عرفا و شعرای بزرگ مشهور است.

وی به خدمات سردار همدانی اشاره کرد و اظهار داشت: سردار همدانی در دوران دفاع مقدس مجاهدت های بسیاری را انجام داده بودند و پس از آن هم طاقت جسارت و اهانت به بارگاه حضرت زینب(س) را نداشتند./979/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات