۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۷۱۸۶۰
استاد حوزه علمیه:

حوادث سیاسی و اقتصادی ما را از مکتب امام راحل غافل نکند

استاد حوزه علمیه گفت: در کشور ما همواره حوادث سیاسی و اقتصادی فراوانی وجود داشته با وجود این باید مراقب باشیم که از مکتب و نظریات امام راحل که ارمغان آور سعادت است غافل نشویم.
امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین فلاح استاد حوزه علمیه امروز در آیین افتتاحیه چهارمین دوره اردوی معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب» که با حضور دانشجویان بسیجی دراردوگاه سیدالشهدا سازمان بسیج برگزار شد، گفت: خداوند در وجود انسان استعداد و ظرفیت‌های زیادی را قرار داده اما با وجود این انسان بدون مکتب الهی در اداره جوامع شکست خورده است.

وی با بیان اینکه پس از شکست کمونیست امروز شاهدیم که لیبرال دموکراسی هم در حال شکست است، عنوان کرد: امروز دنیای غرب با خطای بنیادینی که خود و همه دنیا را درگیر آن کرده به بن بست رسیده است، انقلاب اسلامی با مکتبی جدید و افقی عظیم برای نجات بشر از وضعیت کنونی نظریه و پاسخ دارد اما مستکبران آن را نمی‌پذیرند.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به فرمایش امام راحل در انتخابات 12 فروردین سال 58 مبنی بر اینکه من نخستین روز حکومت الله بر روی زمین را تبریک می‌گویم، بیان داشت: امام با سخنان و نظریه‌های خود در دنیا طوفان به راه انداختند.

استاد حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: در کشور ما همواره حوادث سیاسی و اقتصادی فراوانی وجود داشته با وجود این باید مراقب باشیم که از مکتب و نظریات امام راحل که ارمغان آور سعادت است غافل نشویم.

در بخش دیگری از این مراسم محمدمهدی دادمان مسوول معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی طی سخنانی اظهار داشت: همه هویت این دوره بازگشت به مکتب امام راحل است که ما بفهمیم برای ما چه آورده که مستکبران عامل را به چالش کشیده است.

وی با بیان اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب در کشورمان سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) را زنده کردند، افزود: امروز افسران جنگ نرم باید به لحاظ فکری، معرفتی و تشکیلاتی کاملا آماده باشند و پس از بازگشت از اردوگاه آن را عملیاتی کنند./۸۱۳/پ202/ب1

ارسال نظرات