۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۵۷۱۷۲۹
به همت خانه مطبوعات؛

نقش رسانه در توسعه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی از برگزاری دوره آموزشی نقش رسانه‌ها در توسعه گردشگری با رویکرد رویداد تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.
مرتضی شفیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مرتضی شفیعی، مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران حاضر در دوره آموزشی اظهار داشت: دوره آموزشی نقش رسانه‌ها در توسعه گردشگری با رویکرد رویداد تبریز 2018 با حضور اعضای خانه مطبوعات و دیگر اهالی رسانه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی یک روزه به همت خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی و با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

شفیعی با بیان این‌که تمامی شرکت کنندگان دوره آموزشی گواهی‌نامه شرکت از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و خانه مطبوعات استان دریافت خواهند کرد، گفت: تحلیل نقش رسانه ها در عوامل موثر و موانع موجود در توسعه صنعت گردشگری، نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و توسعه گردشگری و همچنین بررسی نقش رسانه های الکترونیک در توسعه گردشگری از جمله محورهای این دوره است.

به گفته مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی؛ انتخاب تبریز به عنوان پایتخت نمونه گردشگری کشورهای اسلامی و ارائه نتایج پژوهشی در دفتر مطالعات رسانه با موضوع تبریز ۲۰۱۸ و بررسی سه محور آداب, الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه ای موثر در صنعت گردشگری از دیگر محورهای موضوعی دوره آموزشی است.

شفیعی با بیان این‌که دوره آموزشی نقش رسانه‌ها در توسعه گردشگری با رویکرد رویداد تبریز 2018 با حضور اساتید اعزامی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها همراه است، گفت: آقایان فرشیدی، عالیانی، تاروردی و نصیریان و همچنین خانم‌ها زهرا جعفری و زهره جوادیان تدریس محورهای موضوعی دوره را بر عهده داشته اند./۹۳۵/د103/ب1

ارسال نظرات