۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۵۷۱۵۴۶

چند خبر کوتاه از خوزستان

روحانیون دفاع مقدس خاطرات دوران خود را یادداشت کنند، حضور اعضای کانون های مساجد دزفول در همایش نماز، برگزاری همایش عفاف و حجاب در شهرستان رامشیر و برگزاری دوره آموزش عکاسی در شهرستان اندیمشک چند خبر کوتاه از خوزستان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت ‌الله سید محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز در دیدار روحانیون ایثارگر دفاع مقدس گفت: روحانیون زیادی در دفاع مقدس نقش داشتند و نباید این مسئله را فراموش کرد.

وی با اشاره به انتظاراتی که از روحانیون دوران دفاع مقدس دارند، عنوان داشت: یکی از انتظارات نوشتن خاطرات دوران دفاع مقدس است به دلیل اینکه خاطرات شیرین و خواندنی‌ آنان همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید ثبت شود.

حضور اعضای کانون های مساجد دزفول در همایش نماز

نادر سعادتی ‌فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول از برگزاری همایش نماز ویژه کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش با حضور مدیران و اعضای کانون ‌های مساجد دزفول ساعت 11 امروز در فرهنگسرای مدرس برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تعمیق و توسعه مطالعات نظری در باب نماز، بررسی سابقه تاریخی اجرای فریضه نماز در ادیان الهی غیر از اسلام و ترویج فرهنگ نماز در محیط‌ های آموزشی و عمومی بیان کرد.

سعادتی ‌فرد افزود: حجت‌ الاسلام جهان ‌بخشی از مدرسان ستاد مرکزی تخصصی نماز استان قم مدرس این دوره است.

برگزاری همایش عفاف و حجاب در شهرستان رامشیر

همایش عفاف و حجاب با حضور حجت ‌الاسلام غضبان معرف امام جمعه شهرستان رامشیر، مجید حسینی‌ نژاد فرماندار این شهرستان، احمد محفوظیان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامشیر و جمعی از مسئولان محلی و عموم مردم این شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری رضوان شهرستان رامشیر برگزار شد.

در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و تکریم دختران آسمانی، همایش تکریم حریم خانواده با سخنرانی حضرت حجت الاسلام میرعالی برگزار شد.

تحکیم بنیان مقدس خانواده، جلوگیری از طلاق، ازدواج آسان و احترام زوجین به یکدیگر از بیانات و تأکیدات سخنران این برنامه بود.

برپایی غرفه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، اجرای گروه نمایش طنز و موسیقی از دیگر برنامه‌ های این همایش و جشن دختران آسمانی بود.

برگزاری دوره آموزش عکاسی در شهرستان اندیمشک

دوره آموزش عکاسی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک و با همکاری خانه فیلم و عکس این شهرستان در راستای ارتقاء و آموزش هنرمندان عکاس در اندیمشک و آشنایی جوانان و هنرجویان این عرصه با هنر عکاسی و پر کردن اوقات فراغت تابستان، طی 12 جلسه تئوری و عملی در محل پلاتوی خانه هنر اندیمشک برگزار می‌ شود.

مدرس این دوره روزبه فکوری از تحصیل کردگان رشته عکاسی خبری در دانشگاه اهواز است./9456/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات