۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۷۱۵۲۱
آیت الله حیدری:

دولت به تذکرات و رهنمودهای رهبری توجه کند

آیت الله حیدری با ابراز امیداوری از اینکه دولت تذکرات و رهنمودهای رهبری را در میدان عمل انجام دهد، گفت: دولتمردان به بحث گرانی و ریشه کن کردن فسادها ورود کرده و نقشه های اقتصادی دشمنان را خنثی کنند.
آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌ ودگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دیدار روز گذشته هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبری همواره با حکمت و درایت به بیان مشکلات پرداخته و تذکرات لازم را به مردم و مسؤولان گوشزد می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اختلال صورت گرفته و بی نظمی در بازار سکه و ارز عنوان داشت: این اختلال نگرانی هایی را برای مردم ایجاد کرد؛ از این رو رهبری نیز تذکرات لازم برای مقابله با بی نظمی ها صادر و برخورد قاطع را از دولت خواستار شدند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب همچنین راهکارهای علمی و کارشناسانه و انقلابی برای پایان بخشی به گرانی و بی نظمی در بازار ارز و سکه را خواستار شدند.

آیت الله حیدری افزود: رهبری، ورود به بحث گرانی و ریشه کن کردن فسادها و خنثی سازی نقشه های اقتصادی دشمنان را وظیفه دولت دانستند.

وی با بیان اینکه دشمن با مشاهده آمادگی، دلسوزی و همگرایی ملی در رسیدن به اهداف ناکام خواهد ماند، گفت: امیداوریم دولت تذکرات و رهنمودهای رهبری را در میدان عمل انجام دهد./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات