۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۵۷۱۴۵۲
مدیر مدرسه امام خامنه ای اهواز:

قوای مجریه و قضائیه در تنظیم وضعیت بازار ورود کنند

حجت الاسلام جزایری، سکوت را سبب تضییع حقوق مردم برشمرد و گفت: قوه های مجریه و قضائیه در تنظیم وضعیت بازار و نظارت بر فضای اقتصادی کشور به وظیفه شان عمل کنند.
اقتصاد

حجت الاسلام سيد علی جزایری، مدیر مدرسه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه تأمین امنیت در حوزه های روانی، اجتماعی و اقتصادی یکی از وظایف دولت های اسلامی است، عنوان داشت: دولت و ملت در حوزه اقتصاد که امروزه به واسطه تحریم ها، کل جامعه به ویژه طبقات متوسط و محروم تحت فشار شدید قرار گرفته است؛ وظایفی دارند.

مدیر مدرسه امام خامنه ای اهواز تنظیم بازار و جلوگیری از سودجویی ها را از وظایف دولت برشمرد و گفت: سودجویان در فضای ملتهب اقتصادی به دنبال بهره مندی ناشایست، احتکار، گرانفروشی و خلل در وضعیت اقتصادی هستند که در این باره حاکمیت باید برخورد شدیدی با چنین اختلالگرانی داشته و قمیت ها را کنترل و بازار تنظیم شود.

این مقام مسؤول افزود: دولت در فضای ملتهب بازار نباید اجازه دهد تا ثروتمندان و قدرتمندان کنترل و مدیریت بازار را به دست بگیرند؛ مردم نیز با مشاهده چنین وضعیتی فرهنگ مصرف را اصلاح کنند که در غیر این صورت اجناس و کالاهای ضروری بیش از حد نیاز جامعه، طلب شده و گرانی سرسام آوری را تحمیل می کند.

حجت الاسلام جزایری با بیان اینکه شاهد رهاشدگی اقتصادی هستیم، ادامه داد: با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و اجرای فرامین رهبری می توان از گردنه تحریم گذشت اما متولیان امر بر رهاشدگی اقتصادی دامن می زنند و هیچگونه نظارتی در بازار و برخورد با سودجویان مشاهده نمی شود.

وی گفت: قوه های مجریه و قضائیه در تنظیم وضعیت بازار و نظارت بر فضای اقتصادی کشور به وظیفه شان عمل کنند حال آنکه هیچ برخوردی از سوی این دو قوه مشاهده نمی شود.

مدیر مدرسه امام خامنه ای اهواز، سکوت را سبب تضییع حقوق مردم برشمرد و عنوان داشت: باید در عمل و گفتار به مقابله با گرانی و اوضاع نابسامانی پرداخت و در این باره ائمه جماعات از طریق تریبون ها، حق مردم را بیان و به دولتمردان در زمینه کنترل وضعیت تذکر و هشدار دهند./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات