۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۵۷۱۳۷۹
هم‌زمان با دهه کرامت؛

۱۴۰ روحانی مبلغ به مساجد خراسان شمالی اعزام شدند

مسؤول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با فرارسیدن دهه کرامت ۱۴۰ مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستایی خراسان شمالی اعزام شدند.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام صادق دانشمند، مسؤول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت، از اعزام ۱۴۰ مبلغ و مبلغه دهه کرامت در خراسان شمالی خبر داد و افزود: هم‌زمان با فرارسیدن دهه کرامت این تعداد روحانی مبلغ و مبلغه به مساجد شهری و روستایی استان اعزام شدند.

وی اظهار کرد: مبلغان بومی و غیربومی اعزامی از مشهد و قم برابر درخواست‌های مردمی، دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها به مناطق شهری و روستایی و محروم اعزام شده‌اند تا مراسم این ایام را هدایت و مدیریت کنند.

حجت‌الاسلام دانشمند اضافه کرد: سخنرانی با موضوع اخلاق اسلامی، سبک زندگی اسلامی، حفظ کرامت انسانی و موضوعات اجتماعی به‌صورت محوری در مساجد و اماکن متبرکه ازجمله برنامه‌های روحانیان مبلغ در ایام دهه کرامت است.

مسؤول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: کارگروه‌های متفاوتی در خصوص اعزام مبلغ و شناسایی آسیب‌های اجتماعی به‌طور منطقه‌ای برگزار شده و بر اساس نتایج این کارگروه‌ها اقدام به اعزام روحانی مبلغ کرده‌ایم.

گفتنی است، در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، دهه اول ماه ذی‌القعده که روز نخست آن با ولادت حضرت معصومه (س) و پایان آن نیز با ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) برادر حضرت معصومه (س) هم‌زمان است؛ به‌عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده است./9314//۳۰۳/خ

ارسال نظرات