۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۷۱۰۵۰
پوربافرانی:

نتیجه مقاومت در برابر دشمن پیروزی و پیشرفت است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه تسلیم تهدید و مقاومت فرصتی برای پیشرفت کشور است، گفت: مقاومت فرصتی برای افزایش قدرت جامعه است تا بتوان در برابر دشمن ایستادگی کرد.
پوربافرانی

عباسعلی پوربافرانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تسلیم در برابر دشمن را نشانه ضعف دانست و گفت: انسان ضعیف در مواجهه با دشمن تسلیم می‌شود.

وی افزود: اما اگر کسی در موضع قدرت و اقتدار در مواجهه با دشمن مقاومت کند بیانگر قوی بودن آن فرد است؛ بنابراین انسان با تسلیم شدن بسیاری از فرصت‌ها را از دست می‌دهد و در مقابل مجبور است شرایطی را که طرف مقابل اعمال کرده بپذیرد.

پوربافرانی اضافه کرد: در عرصه مقاومت انسان با سربلندی در برابر بسیاری از ناملایمات و خواسته‌های نامعقول طرف مقابل ایستادگی می‌کند تا چیزی را از دست ندهد از این رو ایستادگی و مقاومت هزینه‌اش کمتر از تسلیم خواهد بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تسلیم تهدید و مقاومت، فرصتی برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت است، ابراز کرد: هنگام ایستادگی و مقاومت ناخودآگاه انسان مجبور به تلاش و کوششی مضاعف می‌شود و نتیجه این همت چیزی جز پیشرفت و پیروزی نخواهد بود بنابراین تسلیم، تهدید و مقاومت، فرصت است.

وی ادامه داد: این فرصت قدرت جامعه را افزایش می‌دهد تا با توان بیشتر در مقابل دشمن ایستادگی شود بنابراین یکی از ثمرات مقاومت در مقابل دشمنان ایجاد همدلی و اتحاد بین افراد است.

پوربافرانی با تاکید بر اینکه مشکلات با تسلیم شدن در برابر دشمن حل نمی‌شود، بیان داشت: با توجه به اتفاقاتی که در طول تاریخ اسلام و بخصوص در تاریخ شیعی رخ داده هرگز در برابر کفر و دشمنان مستکبر تسلیم نخواهیم شد؛ بنابراین اگر تشخیص داده شود که نیاز است حرکتی انجام شود و یا مذاکراتی صورت بپذیرد نه از جهت تسلیم بلکه در راستای گفت‌وگو و مذاکره صورت خواهد پذیرفت اما لازم به تاکید است که مهمترین گزینه ما مقاومت است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس راهنمایی‌های داهیانه رهبری را در مقابله با زیاده خواهی‌های دشمن بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با هدایت‌ها و راهنمایی‌های سنجیده تا به امروز سکان این کشور را در مسیر خودش با ایستادگی و مقاومت هدایت کرده‌اند بنابراین تبعیت و پیروی از فرامین ایشان در حل مشکلات راه گشا خواهد بود./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات