۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۵۷۰۶۳۴
امام جمعه کرمان:

مسؤولان برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور چاره اندیشی کنند

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه مسؤولان برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور چاره اندیشی کنند، گفت: مسؤولان باید برای حل مشکلات به ویژه مسأله مهم اقتصادی از تمام ظرفیت های فعال کشور استفاده کنند.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به سخنی از حضرت علی (ع)، اظهار کرد: انسان باید وظایفی که خدا بر عهده او قرار داده است به نحو احسن انجام دهد تا شرمنده خداوند در روز جزا نباشد.

امام جمعه کرمان با اشاره به آیات قرآن و این که نفوذ شیطان در زندگی سبب نابودی انسان می شود، افزود: هر موجودی که انسان را به انحراف می کشاند در نگاه اول شیطان نامیده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که آدم های پاک آرام آرام در دام شیطان قرار می گیرند، بیان کرد: معاشرت با آدم هایی که در وجود آنها انحراف دیده می شود آدم را به تباهی می کشاند.

وی با اشاره به گام بعدی شیطان که حضور در مجلس انسان های ناپاک است، تصریح کرد: فکر ناپاک و منحرف در مجلس آدم های منحرف انسان را آرام آرام به انجام گناهان کوچک و در گام بعدی به گناهان بزرگ دعوت می کند، نقشه های شیطانی گام به گام است.

وی با بیان این که وسوسه های شیطانی تمام جوارح انسان را تحت تاثیر شیطان قرار می دهد، اظهار کرد: شیطان با تبلیغات وسیع و به کار گرفتن یارانش، گوش و چشم های آدم ها را می بندد.

امام جمعه کرمان با اشاره به لشکرکشی های جهنمی شیطانیان و شیطان صفتان برای عملیاتی شدن نقشه های شومشان است، افزود: سند ۲۰۳۰ نمونه ای از ضربه زدن به جبهه پاکان است.  

وی با تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) ریس مذهب و مکتب تشیع، اظهار کرد: همه شیعیان باید زندگی خود را  با دستورات ائمه اطهار (ع) تنظیم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با گرامیداشت روز عفاف و حجاب، تصریح کرد: دشمنان خبیث با استفاده از ابزارهای ضد فرهنگی خود، برای ضربه زدن به جامعه اسلامی و کانون گرم خانواده های ایرانی تلاش می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه مسؤولان برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور چاره اندیشی کنند، گفت: مسؤولان باید برای حل مشکلات به ویژه مسأله مهم اقتصادی از تمام ظرفیت های فعال کشور استفاده کنند./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات