۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۶۹۸۴۲
امام جمعه کرمان:

قوه قضائیه نماد عدالت در کشور است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به این که قوه قضائیه نماد عدالت در کشور است، گفت: دشمنان خبیث ایران اسلامی از هر راهی که بتوانند به نهادهای کشور حمله می کنند.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر اظهار کرد: انسان مسلمان باید در صحنه های زندگی خود دنبال تقوا باشد رعایت تقوای الهی برای انسان داروی کارساز است؛ بسیاری از بیماری های روحی که انسان دچار آنها می شود از بی تقوایی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به آیات قرآن و فراوانی نعمت های الهی در زندگی و قدردانی نکردن انسان از نعمت های خداوند، افزود: خداوند عالم در وجود انسان قدرت، استعداد، درک و فهم قرار داده تا انسان بتواند با این ابزار عالم بیرون را حس و به عالم درون خود منتقل کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که شنیدن، دیدن و درک سه عنصر مهم برای زندگی و ارتباط داشتن انسان در عالم درونی و بیرونی است، تاکید کرد: انسان جانشین خداوند در روی زمین است و پاکترین افراد در انسان پیامبران الهی و امامان معصوم هستند، انسان باید شکرگزار نعمت های خداوند باشد.

امام جمعه کرمان با اشاره به نعمت هایی که خداوند به انسان بخشیده و آدمی باید از این نعمت ها در راه خودشان مصرف کند، بیان کرد: بالاترین نعمت امنیت و آرامش برای جامعه اسلامی است، فراموشی کفران نعمت است.

وی با اشاره به نگاه خبیثانه، ترورها و جنایت های حقوق بشر آمریکایی که به صورت گزینشی با جوامع برخورد می کند، ایراد کرد: شعار دادن، خلف وعده، کشتن افراد بی گناه و مظلوم مهمترین جنایت های حقوق بشر این کشور گستاخ است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که قوه قضائیه نماد عدالت در کشور است، گفت: دشمنان خبیث ایران اسلامی از هر راهی که بتوانند به دستگاه های کشور حمله می کنند./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات